• Den allsmäktige

ICAkort?

Är jag dum i huvudet eller finns inte det hederliga ICA-kortet kvar?
    Jag vill ha ett kort som jag och min sambo delar på. Sätter in en summa varje månad och handlar med. Men när jag går in på ICAs hemsida så hittar jag bara "ICAbanken", vill inte vara bandkund hos dem då det känns så onödigt.

Hjälp mig!

• Svar på tråden ICAkort?
  • Den allsmäktige

Var hittar man den då? I kassan?

• sara1981
    Den allsmäktige skrev 2009-12-28 20:10:09 följande:
    Var hittar man den då? I kassan?
    Ja, eller i kundtjänst/kiosken på större butiker tror jag..
  • JWM

du kan ju logga in på "min sida" på ica utan att vara bankkund

där står all fakta om dina inköp

där är jag ofta o kollar

ica banken är bra men nej inget för oss

• Den allsmäktige
    JWM skrev 2009-12-29 11:38:08 följande:
    du kan ju logga in på "min sida" på ica utan att vara bankkunddär står all fakta om dina inköpdär är jag ofta o kollarica banken är bra men nej inget för oss
    Oj kan man? Det ska jag kolla upp!
  • sara1981
    JWM skrev 2009-12-29 11:38:08 följande:
    du kan ju logga in på "min sida" på ica utan att vara bankkund där står all fakta om dina inköp där är jag ofta o kollar ica banken är bra men nej inget för oss
    Inte om man inte har ett vanligt ica-kort väl? Det är ju ett vanligt ica-kort hon vill ha som jag förstod??
  • Melnics mamma

Vi har ett vanligt ica kort som vi sätter in pengar på varje månad och vi kan se saldot på ica.se under mina sidor eller vad det heter...

• SweetNilam

Saxat från ica.se

Såhär skaffar du ICAkort:
    Fyll i en ansökan i din butik och lämna in i kassan. Du får ett tillfälligt kort och kan börja samla poäng direkt.

Ni kan också samla bonus tillsammans i familjen och ha flera ICA Kort

Och ja, ansökningar finns i kassan/kundservice.

Det är ett vanligt hederligt ICakort som du kan sätta in pengar på direkt i butik eller via faktura. Saldo och erbjudanden finns att se på ica.se, men då måste man ha skaffat sitt kort i butik först och fått hem första månadsutdraget. Där står sifferlösen till ica.se/mina sidor.

Lycka till

• Den allsmäktige
    SweetNilam skrev 2009-12-29 18:02:35 följande:
    Saxat från ica.se Såhär skaffar du ICAkort: Fyll i en ansökan i din butik och lämna in i kassan. Du får ett tillfälligt kort och kan börja samla poäng direkt. Ni kan också samla bonus tillsammans i familjen och ha flera ICA Kort Och ja, ansökningar finns i kassan/kundservice. Det är ett vanligt hederligt ICakort som du kan sätta in pengar på direkt i butik eller via faktura. Saldo och erbjudanden finns att se på ica.se, men då måste man ha skaffat sitt kort i butik först och fått hem första månadsutdraget. Där står sifferlösen till ica.se/mina sidor. Lycka till
    Tack så mycket för hjälpen! :)
  • SweetNilam
    Den allsmäktige skrev 2009-12-29 22:30:35 följande:
    Tack så mycket för hjälpen! :)
    You´re welcome! Några år på ICA sätter sina spår
Svar på tråden ICAkort?