Barn som vill tjäna pengar
Hej. jag undrar om det är någon som har tips om vad en 12-åring kan göra på helgen för att tjäna lite extra pengar? Jag behöver lite brainstorming. Hon vill samla tomglas, men det är inte så lönsamt.
Hej. jag undrar om det är någon som har tips om vad en 12-åring kan göra på helgen för att tjäna lite extra pengar? Jag behöver lite brainstorming. Hon vill samla tomglas, men det är inte så lönsamt.
Själv delade jag ut direktreklam när jag var i den åldern.
Om nån av er vuxna orkar delta så dela ut reklam blad i något bostadsområde.
Vintern= Skotta snö åt grannar
Somaren=Klippa gräs o rensa ogräs åt grannar
Kan han få sysslor hemma som han tjänar penger på? Annars finns väl det saker barn kan sälja, jultidningar är förbi men finns inte lotter, expressen, kokosbollar eller andra saker de kan sälja. Kan han baka? Då kanske han kan baka och sälja till grannar eller på ditt eller partnerns jobb.
* sommaren, skulle det stå
Jag blir galen på detta forum där man inte kan ändra sina egna felaktiga inlägg.....Måste vara Sveriges sämsta forum i det avseendet...
mm reklam var de jag tänkte på med. Iaf om man vill tjäna lite. Är svårt att få jobb i den åldern.
mm reklam var de jag tänkte på med. Iaf om man vill tjäna lite. Är svårt att få jobb i den åldern.
Hej. Bra ideer! Mer ideer tas emot med stor tacksamhet.
kan sätta upp lappar på konsum/ICA om att gå ut med hundar.
Att sälja något är kanske bra, typ kall läsk på sommaren och varm choklad eller kaffe på vintern.