• MrsQuitaz

Fina Libanesiska namn

Jag väntar smått i början på april och vill gärna ha hjälp med att hitta det perfekta namnet till min älskade bebis.
    Jag är halv libanes och min man är från Irak men jag har även rötter i Rumänien så det är viktigt att namnet passar i våra hemländer såväl som i Sverige. Vi har en son som heter Adam och ja det ska väl "passa" med det också.
    Både tjej och killnamn tas varmt emot =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-29 17:10
    Vi har idag varit på könsul och fått reda på att det bor en liten pojke i mig så jag tar gärna emot pojknamn tack =)

• Svar på tråden Fina Libanesiska namn
  • MrsQuitaz

Isak är fint och det har vi tänkt lite på. mona och susanne heter familj till oss men tack ändå =)

inga fler namnförslag?

• ImNotBuiltToBreak

Jasmin, Nivin, Tarek, Faysal.

• Ghettomamma

Ranya,Amina,Dalia,Ibrahim,Mounir t.ex. är fina:)

• MrsQuitaz

fina förslag men nu vill jag bara ha pojknamn om det går eftersom vi väntar en liten pojke.
    namnen kan vara muslimska eller kristna det spelar ingen roll. dock ska det vara ett lätt namn som uttalas lätt både i arabvärlden och i europa.
    något lätt som adam hade inte varit fel, ett kameleontiskt namn :P

• loolo
    MrsQuitaz skrev 2009-12-28 23:04:35 följande:
    Jag väntar smått i början på april och vill gärna ha hjälp med att hitta det perfekta namnet till min älskade bebis. Jag är halv libanes och min man är från Irak men jag har även rötter i Rumänien så det är viktigt att namnet passar i våra hemländer såväl som i Sverige. Vi har en son som heter Adam och ja det ska väl "passa" med det också. Både tjej och killnamn tas varmt emot =)TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-29 17:10Vi har idag varit på könsul och fått reda på att det bor en liten pojke i mig så jag tar gärna emot pojknamn tack =)
    Libanesiska namn ?? du menar Arabiska namn elr?
  • MrsQuitaz
    loolo skrev 2010-02-11 22:17:01 följande:
    Libanesiska namn ?? du menar Arabiska namn elr?
    ja libanesiska eller arabiska, fina ska dem vara =)
  • MarreB

Charbel.pascal.elias,gabriel,josef

Svar på tråden Fina Libanesiska namn