• TB1

är det nån som har testat pre-seed glidmedel?

som rubriken lyder är det nån som har testat pre-seed glidmedel och fungerade det bra? plussade ni med hjälp av de?

det här blir vårat 5e försök till en liten så man vill ju göra allt för att bli gravid
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden är det nån som har testat pre-seed glidmedel?
  • Tinizen

vi har testat..det är ett väldigt bra glidmedel..om vi plussat får vi reda på i slutet på januari:)

• Tiger Af Lilja

ja .. den är bra.. blev gravid ett tag efter den.. i kombi med rosenrot fick dottern 9 månader senare..

• TB1
    Tinizen skrev 2010-01-14 11:27:04 följande:
    vi har testat..det är ett väldigt bra glidmedel..om vi plussat får vi reda på i slutet på januari:)
    Tiger Af Lilja skrev 2010-01-14 13:23:59 följande:
    ja .. den är bra.. blev gravid ett tag efter den.. i kombi med rosenrot fick dottern 9 månader senare..
    oj va bra funderar på att testa de om det inte har tagit sig den här gången får se den 26

men men ska alltså spruta in allt ur en tub eller hur funkar de? och ska man använda de runt äl?
  • Vårflickan84

undrar detta också!
    funderar på att köpa detta...

• Bubbelgummet

Har provat några månader, fungerade inte. Blev gravid när jag körde helt utan glid.

• Vårflickan84

har ni förresten hört att spott inte alls e bra? vi tänkte att det e ju naturligt och kommer från kroppen. men nej, det e inte bra =/

• TB1
    Vårflickan84 skrev 2010-01-25 10:09:34 följande:
    har ni förresten hört att spott inte alls e bra? vi tänkte att det e ju naturligt och kommer från kroppen. men nej, det e inte bra =/
    aa jag hörde också de :-/ blir nått annat ph med de..
  • Vårflickan84

ja precis. vi har ju kört med det i ett år och man tänker ju liksom om detkan ha gjort lite att man inte lyckats... =/

• TB1
    Vårflickan84 skrev 2010-01-25 12:58:07 följande:
    ja precis. vi har ju kört med det i ett år och man tänker ju liksom om detkan ha gjort lite att man inte lyckats... =/
    vi har också kört på de alla gånger tidigare, förutom dom två senaste månaderna. känner nu att mensen är påväg, när fan är det våran tur?!
  • Bjornis

Första månaden (5:e försöket) vi anv pre-seed plussade jag (nu slutade det i ma, men det är ju inte pre-seeds fel)!

Svar på tråden är det nån som har testat pre-seed glidmedel?