• Hera78

Flaskor till Wassermaxx kolsyremaskin?

Fick en Wassermaxx Deluxe av sambon i julklapp. På förpackningen står att den ska innehålla 1 st 1,0 litersflaska och 1 st 0,5 litersflaska. Dock fanns där bara 1,0 litersflaskan.

Eftersom vi köpt maskinen på Clas Ohlson mailade jag dem och frågade hur man går till väga för att få den här 0,5 litersflaskan. Igår ringde de upp. Deras förklaring är att de sänkt priset och därför tagit bort den flaskan. Jag har hört tidigare att man kan köpa den löst på Clas Ohlson för 49 kronor men det sa mannen som ringde igår att man inte kan för den passar inte.

Känns förjävligt att Clas Ohlson plockar bort delar för att de sänkt priset, det enda de erbjöd var att köpa tillbaks hela maskinen men vi vill ju bara ha en flaska. Så är det någon som vet var man kan köpa lösa flaskor till den?

Bloggen om våra liv som husägare: saya78.blogspot.com/
  • Svar på tråden Flaskor till Wassermaxx kolsyremaskin?
  • Mrs Winter
    Hera78 skrev 2009-12-29 09:19:19 följande:
    Fick en Wassermaxx Deluxe av sambon i julklapp. På förpackningen står att den ska innehålla 1 st 1,0 litersflaska och 1 st 0,5 litersflaska. Dock fanns där bara 1,0 litersflaskan. Eftersom vi köpt maskinen på Clas Ohlson mailade jag dem och frågade hur man går till väga för att få den här 0,5 litersflaskan. Igår ringde de upp. Deras förklaring är att de sänkt priset och därför tagit bort den flaskan. Jag har hört tidigare att man kan köpa den löst på Clas Ohlson för 49 kronor men det sa mannen som ringde igår att man inte kan för den passar inte. Känns förjävligt att Clas Ohlson plockar bort delar för att de sänkt priset, det enda de erbjöd var att köpa tillbaks hela maskinen men vi vill ju bara ha en flaska. Så är det någon som vet var man kan köpa lösa flaskor till den?
    Kolla i vilken affär som helst som säljer hushållsapparater.

Svar på tråden Flaskor till Wassermaxx kolsyremaskin?