• mamma0810

Tips på namn!!!

Hej! Jag vill ha lite tips på fina namn både till pojkar och till flickor. Vet ej vad jag väntar, är i v 26. Har en son sedan innan som heter Mio. Gärna lite ovanliga men korta namn. Dom som vi har på förslag nu är Lilja, Levina (Släktmanm) eller Lovisa (släktnamn) till en tjej kommer inte på så många killnamn, skulle vara Bill och Ted men dom är inte min man så förtjust i.

• Svar på tråden Tips på namn!!!
  • Storstadsbruden

Elin, Ella, Elli, Tine, Tone, Tove, Tova, Tora, Toka,Vera, Vida, Ylva, Yrsa, Zara, Åsa, Zoe, Uma, Sofi, Svea, Tea, Siri, Nora, Niki, Nina, Noa, Nomi, Nemi, Nike, Moa, My, Gry, Mona, Mira, Mila, Mika, Mina, Meya, Maj, Maja, Pia, Luna, Lucy, Lo, Liv, Lisa, Linn, Lova, Isa, Iris, Irma, Jana, Jill, Enya, Erna, Eva, Emy, Evy, Fia, Eila, Eira, Ela, Eli, Eda, Ebba, Edit, Dina, Disa, Anja, Anni, Anna, Adna, Aina, Alba, Amy, Asta, Ava, Bea.

Zack, Vide, Uno, Ture, Tore, Tor, Troy, Tony, Tom, Tage, Teo, Tim, Stig, Sean, Sven, Set, Sam, Pär, Paul, Olof, Otto, Otis, Omar, Ola, Olle, Måns, Neo, Noa, Noak, Noel, Nemo, Nick, Nils, Max, Mio, Miro, Mika, Milo, Mats, Mark, Luka, Loke, Love, Lias, Lex, Levi, Liam, Leo, Leon, Lars, Kim, Karl, Jon, Jens, Jim, Joel, Isak, Ivan, Jack, Jan, Igor, Ian, Hugo, Grim, Erik, Finn, Fred, Frej, Elof, Enzo, Emil, Egon, Egil, Klas, Dag, Dan, Birk, Bo, Axel, Andy, Ante, Aron, Ali, Amir, Alan, Alex, Alec.

• mamma0810

Tack! Gillade Enya, Lex, Jack, Fred och Birk skarpt. =)

• Storstadsbruden

Snälla du, inte Birk.... för pojkens skull. I annat fall hoppas jag du får en flicka.

Svar på tråden Tips på namn!!!