Glutenfri pizza i Umeå?
Hej alla celiakikunniga och andra! Firade delar av julen i Sollefteå och fick då nöjet att bjuda min 3-åriga dotter på glutenfri pizza. Nu undrar jag om det finns någon pizzeria i Umeå som säljer glutefri pizza!?
Hej alla celiakikunniga och andra! Firade delar av julen i Sollefteå och fick då nöjet att bjuda min 3-åriga dotter på glutenfri pizza. Nu undrar jag om det finns någon pizzeria i Umeå som säljer glutefri pizza!?
Vår treåriga dotter är också glutenintollerant. Har ingen aning om det finns nån pizzeria här i Umeå som säljer glutenfri pizza, men får du veta så tipsa gärna vidare. Vet att det finns i Skellefteå. Jag kommer från Sollefteå ursprungligen, så det vore även intressant att få veta vilken pizzeria som säljer glutenfri pizza där.
Robertos säljer glutenfri pizza! Ligger precis vid tegsbron. på tegs sidan. samma hus som Sun Tan, Arken Zoo och Träna!
www.pizzeriaroberto.se
Sejda79: Det är en pizzeria som ligger på Remsle, mittemot gamla T3. Kanske heter den Pizzeria Remsle?
Tobias f: Tack för tipset! Där brukar vi handla, men har aldrig fattat att det finns glutenfritt. Va bra!
Hej! Såg att det var länge sen den här tråden skrevs, men tänkte ändå fylla i den genom att tipsa om pizzeria Maria på Mariehem i Umeå, som också har glutenfri pizza. Tur att det finns några i stan i alla fall!