• Hoppentoss

Wow vilket godkännande :-)

Hej!

Ville bara skrika av lycka.

Efter alla års kämpande som ensamstående med tre barn så känns det som man gjort något rätt.

Förra veckan kommer min älsta son, 20 år sätter sig och säger- Mamma jag är så himla lycklig över hur mitt liv blivit. Jag känner mig stolt över mig själv över att plugga och att jag klarar av att genomföra det jag gör. Sonen skiner i hela ansiktet och jag blir varm i magen.

För en timme kom min mellan son 18 år. Sätt dig mamma jag vill tala med dig. Han talar om sin framtid och vad han känner vad han vill göra. Rätt vad det är tittar han på mig och säger. - Tack mamma för att du varit den otroligt envisa och underbara mamma. Du har fått kämpa hårt för att ge oss den barndom vi fått och den uppfostran vi fått. Tack för du gjort mig till den jag är.

Snacka om att nästan bryta ihop av lycka. Känns som jag lyckats med dom två första.. bara en kvar

Tänk att dom vart så fina.

Idag en extra lycklig mamma

• Svar på tråden Wow vilket godkännande :-)
  • luckyme83

så underbart..!!
    hoppas min son blir lika nöjd med mig som mamma =)

• lyck an

Åhh vah härligt!! Underbart att dina barn känner så och att de faktiskt talar om det för dig! Hoppas på samma gensvar när min lille på ett år växer upp =)

• Hoppentoss

Klart han blir... Hoppas han sätter ord på det...Man blir superlycklig...

Trodde aldrig jag skulle tro att jag skulle få höra orden..och så fint sakt...

luckyme83 skrev 2009-12-29 19:31:30 följande:
    så underbart..!!hoppas min son blir lika nöjd med mig som mamma =)
  • mandy80

Åååå vad underbart!!!
    Blev tårögd när jag läser detta. Man kan ju bara hoppas att ens egen lilla bebbe säger så där någon dag.
    Bra kämpat Hoppentoss! Ensamstående mammor e helt otroliga! Vet inte själv om jag hade klarat av att uppfostra 3 barn utan hjälp av min fästman...
    Du e en kämpe! Grattis till att ha lyckats!

• April Mamma

Snyft =) Gud så gulligt......

Min 4 åring sa förra veckan till mig, Mamma, du är världens finaste o bästa mamman..här får du en puss på munnen!

• NoMatter

Härligt när ungarna talar om att man faktistk duger, även om man känner tvärtom ibland.

Mina har också berättat att dom är så nöjda med sin mamma och visst pyser man över av stolthet. Jag förstår precis hur du känner.

• Hoppentoss

Ja dom är härliga barnen..

NoMatter skrev 2009-12-29 19:41:18 följande:
    Härligt när ungarna talar om att man faktistk duger, även om man känner tvärtom ibland. Mina har också berättat att dom är så nöjda med sin mamma och visst pyser man över av stolthet. Jag förstår precis hur du känner.
Svar på tråden Wow vilket godkännande :-)