• Anonym (bsswitch)

Mest passiva/ug bi killar?

Är det bara jag som tycker det verkar så, men på sidor typ bodycontact och ix.nu så verkar de flesta killar vara passiva och undergivna. Är det verkligen så få killar som gillar lite variation som jag

Har inte någon jätteerfarenhet av killsex, var länge sedan jag var med en kille, men har blivit sugen på att uppleva det på nytt. Har letat runt efter "rätt" person men det verkar vara svårt att hitta. Det finsn massor av ug/passiva killar att välja mellan, några få dominanta men ytterst sällsynt med någon som gillar både och (vad jag kan se iaf).

Är alla bi/gay killar så enkelspåriga ? De3t är ju så mycket roligare med omväxling.

Ena stunden bli fastbunden och utnyttjad och påsatt för att i nästa stund skifta rollerna. I Like!

• Svar på tråden Mest passiva/ug bi killar?
  • Anonym (Bi & switch)

Jag håller med. Det är kul att kunna vara både ug och dom vid olika tillfällen eller t o m vid olika delar av sexet. Ena stunden påsatt bak och i munnen som en slyna, andra stunden är man den som sätter på och leker "bock". Det gör ju sexet såå mycket roligare. Och ska jag vara ärlig tror jag att det är de stelbenta könsrollerna som gör att det finns så många "vita" äktenskap och förhållanden efter bara några få år. Tjejen är passiv och killen aktiv. Hur kul är det.

Sen det där med att många bi män annonserar om att de är ug. Det är nog i första hand för att det är en roll de gärna vill tillåta sig att pröva mer och oftare. De flesta killar har ju livet igenom fått vara den aktive, den penetrerande. Och tar man steget ut i det nya vill man kanske prova på att få vara den passive/a och undergivne/a.

Annars är nog de lfesta som erkänner att de är bi, både och, dvs kan vara dominanta och undergivna. Frågar du t ex bikillar är de ofta dominanta mot tjejer, men vill gärna få vara passiva undergivna med andra killar.

• Anonym (Tjej)

Jag har haft sex med EN (vad jag vet) biman i mitt liv, han var väldigt dominant, dock vet jag inte hur han var med killar eftersom jag är tjej men med tanke på hur dominant han var även som person har jag svårt att tro att han var mindre dominant med killar.

Svar på tråden Mest passiva/ug bi killar?