Vad får man för lön på hunddagis
Om man är heltidsanställd på ett hunddagis hur mkt får man ut i lön då efter skatt?
Om man är heltidsanställd på ett hunddagis hur mkt får man ut i lön då efter skatt?
inte så bra.
Det är jag medveten om men tänkte att det kanske fanns någon här som jobbade på hunddagis så man kunde få en uppfattning om vad lönen ligger på.
Det brukar väl vara en som äger det och sedan massa muppar från samhall eller kommunen som får bidrag för att vistas där några timmar om dagen.
inte så ofta dom har heltidsanställda men man kan ha tur. jg fick ut 8tusen men det är ett par år sen.
Hur långt är ett snöre?
Det beror ju såklart på vilket hunddagis det är och vad "chefen" är villig att betala dig.
Är det ett hunddagis i Svappavaara så är det troligen inte så bra betalt.
Är det ett hunddagis i Beverly Hills är det troligen bättre betalt.
Emmeliina: Jag har sökt en tjänst vet inte om jag får den men det är därför jag vill veta på ett ungefär hur mkt man får ut, vet att lönen inte är den bästa men om jag nu får anställningen så är jag glad över det behöver verkligen ett jobb och en inkomst.
Är mest som någon ovan nämde, de flesta ingår i projekt och sysselsättningsprogram via kommun och försäkringskassa. Många utbrända som har svårt att komma igång eller ut i arbetslivet igen. Lätt förståndshandikappade och utstötta yngre.
äh behöver det inte alls vara. jag har jobbat på 3 olika hunddagis och det har varit hundintresserade som jobbat där.
Skitlön tyvärr. Fick ut ca 9.000 i månaden för ett år sedan. Gick inte att leva på så blev bara kvar i tre månader.
Är det ingen som vet vad lönen kan ligga på?
det finns udda typer i dom flesta yrken
Tycker nog endel här i tråden verkar sitta på en hel del fördomar om samhall. Sedan att diskuteras vilka som är normala eller inte, vad pinsamt!! Vuxna människor?!!