• Anonym

Kan man ta ut pengar från ikea-krediten?

jag har kredit på mitt ikea-kort, men har inte använt något. Nu ska jag köpa en grej som jag vill använda krediten på, men det är inte på ikea utan på ett annat ställe. kan man ta ut pengar från ikea-krediten? har för mig att det ska gå.

• Svar på tråden Kan man ta ut pengar från ikea-krediten?
  • Anonym

Ja det står väl att man ska kunna de..?

• AnnelieTyresö

Har faktiskt för mej att en väninna ibland åker till IKEA för att ta ut pengar, men det var ett tag sen, ring till Kundtjänst å fråga?

• Anonym

Jo, man kan ta ut i kassan... avrunda uppåt en 500-ing

• Anonym

Men kan man inte ta ut pengar i bankomaten som ett vanligt kredit kort? måste man gå till själva ikea och ta ut pengar i kassan? Jag vill ta ut många tusen, inte bara en femhundring.

• Anonym

17.Kan jag få ut kontanter på varuhuset?
    Ja, du kan avrunda ett köp med max 500 kr i kassan. Vill du ha ett större kontantuttag kan du kontakta Ikano Banks kundservice eller ditt närmaste varuhus.

• AnnelieTyresö

Jag kan inte ta ut pengar på mitt Mastercard från ICAbanken, bara dra det i affären.

• Anonym

Tack!

Anonym skrev 2009-12-30 00:53:39 följande:
    17.Kan jag få ut kontanter på varuhuset? Ja, du kan avrunda ett köp med max 500 kr i kassan. Vill du ha ett större kontantuttag kan du kontakta Ikano Banks kundservice eller ditt närmaste varuhus.
  • Anonym
    AnnelieTyresö skrev 2009-12-30 00:53:44 följande:
    Jag kan inte ta ut pengar på mitt Mastercard från ICAbanken, bara dra det i affären.
    Jag pratar om ikea inte ica.
  • AnnelieTyresö

Jo jag vet, jag gjorde bara en jämförelse.

• Anonym

Det kan du göra. De kan också sätta över en större summa på ditt bankkonto, har för mig att jag läste att man bara kan ta ut ca. 2000:- i kassan nämligen.

• Sippan 81

Man kan väl ta ut upp till 6000 om man har det beviljat på krediten, jag brukar ofta få med en liten ansökningsbroschyr i min faktura där jag kan ansöka om att få pengar överförda till kontot. Ring och fråga så hjälper dom dig

• 1893

Ja behöver 5000 tusen.Kan ja använda kredit kortet.Det ska bli första gången som tar kontant hos er.Jag behöver akut. Tack

• Anonym (Bk)

Ja behöver 5 ooo kronor Det ska bli första gången.För att akut fall.Snälla får ja använda kredit kortet.

TACK

• sebbe420

Är det en riktig människa som skrivit de två senaste inläggen eller är det något sorts datavirus? Seriös fråga.

• Anonym (Lucas)
    Anonym (Bk) skrev 2017-04-29 12:33:23 följande:

Ja behöver 5 ooo kronor Det ska bli första gången.För att akut fall.Snälla får ja använda kredit kortet.

TACK

Hehe. Ja. Du får använda ditt kreditkort. Kredit kommer vara det bästa som hänt dig.
Svar på tråden Kan man ta ut pengar från ikea-krediten?