har ni nåt tips på bra rakhyvel...
Har hört att det finns bra rakhyvlar som gör att man inte kan skära sig? vill gärna raka mig och bli fin där nere, men vill ju inte skära av nåt...
Har hört att det finns bra rakhyvlar som gör att man inte kan skära sig? vill gärna raka mig och bli fin där nere, men vill ju inte skära av nåt...
köp en rakapparat
Hej jag kör alltid med Gillete ..Funkar bra för mej.Dom finns i olika varianter.Jag köper 5 pack typ på willys.Kan användas ett par ggr.Fast det står att det är engångs.Andvänder även deras raklödder.
gilette venus devine kör ja med...
På HM finns de Lady Shave rakhyvlar, tycker jag är bra. Inte allt för vassa o kan användas 2-3 ggr.
tack tack, får ta o prova nu då!
Gilette Venus använder jag. Det är faktiskt den enda som jag inte skadat mig med, annars brukar jag inte direkt vara särskilt lugn och sansad - det ska gå fort... Men den är bra som sagt.
annars kan man juh vaxa, då skär man sig inte... fast d e juh grymt smärtsammt, men man blir len som en babyrumpa!
tack tack hörrni! men finns det inte nån rakhyvel som man typ inte KAN skära sig med....har för mig att jag hört talas om det..
Jag använder alltid olja istället för raklödder. Det viktigaste är att alltid ha en riktigt vass och framförallt ny rakhyvel typ Gillette Venus. det kan vi kvinnor kosta på oss!! Detta funkar toppenbra för mig.
jo det finns ju dom här veet krämerna oxå, som man har en hyvel av plast till... men jag vet inte om man kan använda det på intima delar...