• Tesssan

Vilken sida är bäst och billigast för framkallning av foton?

Som rubriken lyder

• Svar på tråden Vilken sida är bäst och billigast för framkallning av foton?
  • Miss Lau

Jag brukar beställa från korthuset. Billigt, snabbt, enkelt och det är helt okej bilder.

• blinkalilla

Beställde för första ggn för 1 månad sedan hos fujidirekt och fick 100 bilder gratis. Mycket bra kvalitet på bilderna och dessutom bra pris på styckpriset på bilderna. Leveransen är mycket snabb dessutom.

• Tesssan

Tack så mycket för tipsen!

• Elli47

Brukar också använda fujidirekt, jättebra! Nu sist hade jag dock erbjudande från ICA om 50 gratisfoton från Photobox,  det tog en evighet att ladda upp 50 foton och jag har inte fått fotona än... från Fuji kommer bilderna efter 2 dagar.

• Tesssan

Jag har beställt från Fuji nu Tror att bilderna kommer komma imon

• Alle

Absolut bäst men inte billigast är Crimson, www.crimson.se

När jag beställer mååånga bilder för familjealbumen, och inte har så höga krav på kvalitet använder jag också Fuji - mest för att det blir billigt.

När jag framkallar jobb och till utställningar och liknande så är det dock _alltid_ Crimson som gäller.

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • IngGa

crimson.se beställer jag alltid ifrån. Finns olika valmöjligheter och funktioner. Och bilderna ligger i brevlådan dagen efter ;)

• Tjoflöjt

Vi använder också alltid Crimson, prisskillnaden är marginell, men kvaliten oerhört mycket bättre.

• Hallonmun

absolut aldrig mer fujidirekt,  har bara fått kassa bilder, söndriga, vikta, ihopklistrade, och för tillfället så har de slarvat bort 2 /3 delar av min senaste beställning.

Svar på tråden Vilken sida är bäst och billigast för framkallning av foton?