• Tallulah

Alternativ till Bugaboo (smidig vagn med svängbara hjul sökes)

Om man har lite svårt att förlika sig med Bugaboon, vad finns det för alternativ. Jag har en Brio Nova som jag tycker är tung, komplicerad och bökig.

Jag söker en smidig och lätt sittvagn (med liggläge) som har svängbara hjul.

• Svar på tråden Alternativ till Bugaboo (smidig vagn med svängbara hjul sökes)
  • Tallulah

Någon som hört talas om: Bayamo - Complete Collection?

• Tallulah

Finns det inget alternativ alltså?

• Tallulah

Nähä, man "måste" alltså köpa en vagn för 8000 kr...

• Pyret 85

Carena sprint lux med swivelhjul. den har liggläge, är vändbar, har svängbara framhjul och kostar 1695:-

• snysop

Teutonia har någon ny modell (06'a) som är lik Bugaboon, vet inte vart man hittar den, men har sett den på någon länk här på FL......

• Mammis me Tindra

Har oxå sett att Esprit Har gjort en kopia på Bugaboo´n som "bara" kostar 6000kr
    Den verkade ganska bra faktist

• snysop

pingpong-online.de/ - Gå till Teutonia & kolla på Teutonia PiXXel Sports 05. Det var inte den jag tänkte på, den jag tänkte på var någon ny variant på Mistral.

• Trojka

Jag har hört talas om Bayamon, finns att beställa på zova.se.
    Har själv en Cyclone av samma märke (Babystyle) som jag är väldigt nöjd med (speciellt med tanke på priset), och Bayamon borde ju vara likvärdig då det är samma märke.

• Tallulah

Dom var ju rätt coola ;)
    Vad är adressen till PingPong?

• Mammatilltretroll

en bugaboo måste inte kosta 8000..

vi beställde vår gecko från pingpong o betalade 6700 kr inkl åkpåse o parasoll..

• snysop

Och begagnat finns, men om det är utseendet som du inte kan förlika dig med så blir det svårare.

Svar på tråden Alternativ till Bugaboo (smidig vagn med svängbara hjul sökes)