Teutonia Team Alu?
Någon som har en sån? Och vad tycker Ni om den? Hur är den att köra på t.ex. grus mm?
Tacksam för svar!
Någon som har en sån? Och vad tycker Ni om den? Hur är den att köra på t.ex. grus mm?
Tacksam för svar!
Absolut ingen som äger en sån vagn?
Har bara provkört i affären, men framhjulen går att låsa så jag tror nog inte att det är några problem att köra på grus.
Ja jag har åxå testat i affär...är lite nyfiken på hur den funkar "live". Men tack för svaret!
jag provade den i affären,men expediten var ärlig o sa att hon trodde inte alls den var bra att köra med på landet,t.ex. på guppiga vägar o grusvägar..mer en stadsvagn enligt henne,tyvär..
Ja men jag bor ju i en stad, så det passar väl ypperligt! Men frågan är ju hur den funkar i snö? För den varan lär det ju bli en hel del av här uppe...
Så länge det är hyfsat skottat borde det väl inte vara några problem? Hjulen är ju inte pyttesmå ändå. Annars får du väl ta med en skyffel =)
Jepp, får ta med spade! Har nog bestämt mig för en sån nu...
Kul! Dom är verkligen jättefina, ett stort + är ju att man både kan ha barnen mot eller från sig, och självklart att den är så lättkörd.
Ja det är ju ett stort plus. Har haft en EL Twin Cerox förut, och usch vilken vagn. Nej från och med nu ska här bara handlas tysk kvalitet!
Måste skrapa ihop 1500:- till först...
Trojka:
Menar du att du ratar Emmaljungas vagn?
Fasen jag som tycker att den verkar lite bättre än Teutonias.....
Har du lite för-och nackdelar att bjuda på?