• Anonym (snusmumriken)

Sluta röka/snusa med eller utan Allen Carr?

Nu har jag gjort det, jag har inte bestämt mig och har inte så mycket viljestyrka, men jag har beställt boken iaf!! Har rökt i ca 5 år och snusat i 10 efter det. Har aldrig sett mig som en person som skulle klara att sluta.

Läste i Aftonbladet att reportern som snusat gigantiska mängder slutat helt efter ett seminarium.

Finns här några som har läst boken, hur funkade det, var det verkligen så lätt? Några andra tips?

• Svar på tråden Sluta röka/snusa med eller utan Allen Carr?
  • lilly2006

MED!!! vi härhemma användte den o vi e rökfria...
    när du börjar läsa den förstår du verkligen...det e svårt o förklara varför den e så bra ... det e den bara

• Anonym (snusmumriken)

Undrar fortfarande vad som är så speciellt med den boken så jag måste ju bara läsa, blir jag nikotinfri på köpet blir jag ju överlycklig Något med att det är lätt att sluta och man matar nikotinmostret med mer nikotion. Insikter. Ska bli spännande när boken kommer! Skulle gärna läst den senast idag... Är så trött på begäret och pengaförlusten! Och nikotionsubstitut är inte så frestande.

• Anonym (snusmumriken)

Inga fler som provat hans metod?

• Anonym

Näpp men berätta gärna om det funkar för dig!

• Anonym (snusmumriken)

Det är magi, jag lovar... Efter att jag läst boken, vilken jag sträckläste på en dag, är jag numera snus och rökfri utan svår abstinens, DET TRODDE JAG ALDRIG!!! Hade inte ens lust att sluta egentligen när jag började läsa, men för ekonomin och välmåendets skull så skulle det ju vara önskvärt. Om det gick lätt och smidigt utan dåligt humör, vilket det ju gjorde. Jag kommer aldrig någonsin att nyttja ett nikotikpreparat igen!

Boken kostade 41 kr på adlibris, gratis frakt. Beställ den nu!!! Skriv i tråden när ni läst

• Anonym (snusare sen 12år)

hittade bara en bok av honom som hette sluta röka, är det den du läst??

• Helene80

denna slutade jag oxå med 16/1 2009! och det håller än! då hade jag rökat 15 år! slutat 1 gång som höll ca 4 mån. vet inte om jag skulle kalla det magi men däremot självinsikt på hög nivå!! rekommenderas varmt! även till er som inte har några planer på att sluta!

• DreamBitch

Men alltså, exakt VAD med boken är det som har fått er att sluta? Tar den upp skräckexempel på hur era lungor ser ut eller hur mycket pengar ni skulle tjäna om ni slutade eller vad är det som gör boken så speciell?

• Helene80

läs så kommer du förstå!, som sagt ingen magi utan bara total insikt, går inte förklara..

• Emelie Tt

Jag läste boken och blev rökfri, nu tre år sedan :D.

Funkar super!

Svar på tråden Sluta röka/snusa med eller utan Allen Carr?