• Anonym (????)

Någon som testat RFSU:s gravtest?

Är det någon som har erfarenhet av RFSUs graviditetstest? Är de tillförlitliga?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-31 12:05
    Fick ett svagt, men helt klart synligt plus imorse:)

• Svar på tråden Någon som testat RFSU:s gravtest?
  • Anonym (????)

puffar, någon? Min sambo glömde köpa på apoteket idag, och jag vill verkligen testa imorgon med morgonurin. Har sett att de finns gravtest på preem-macken (rfsu) och undrar som sagt om de är tillförlitliga och värt att lägga pengarna på?

• Anonym

njaa dom som är för o testa tidigt litar inte jag på dom har knappt visat nånting på mig medans CB visade tydligt och det vanliga rfsu är väl ok!!

• Anonym (????)

finns det olika sorter alltså? Känner mig lite bortkommen här;) Jag brukar alltid testa med CB annars, men nu kommer apoteket ha stängt till på lördag!

• Anonym
    Anonym (????) skrev 2009-12-30 19:23:12 följande:
    finns det olika sorter alltså? Känner mig lite bortkommen här;) Jag brukar alltid testa med CB annars, men nu kommer apoteket ha stängt till på lördag!
    ja ett paket med lila färg o det är dom test som man kan ta tidigt sen är det ett rött o det är dom vanliga som man kan ta runt BIM!!
  • Anonym (????)

Åh tack så mycket, min man är just nu ute och letar i varje butik och på varje mack efter ett graviditetstest till mig:) Haha. Men kan man använda de "lila" Även om man har bim?? Gud vad jag känner mig korkad, glad att ni på familjeliv finns:)

• kulan2010

Testade på morgonen med ett sådant RFSU, röda paketet, och det blev ganska svagt. Dock såg man det. 5 timmar senare testade jag med clearblue och det visade starkt. Men då testade jag väldigt tidigt också.

• Anonym
    Anonym (????) skrev 2009-12-30 19:31:30 följande:
    Åh tack så mycket, min man är just nu ute och letar i varje butik och på varje mack efter ett graviditetstest till mig:) Haha. Men kan man använda de "lila" Även om man har bim?? Gud vad jag känner mig korkad, glad att ni på familjeliv finns:)
    ja då det tror jag nog du kan, gullig man du har
  • Anonym (????)

Ok, men då kan man lita på dem alltså. Har läst så mycket om billiga test som visat fel, vissa som får plus fast de inte är gravida osv, men jag tror det var med preg...

• Anonym (????)

Gullig och gullig... det var ju han som glömde gå till apoteket idag;) haha. Han har nog lite dåligt samvete nu stackarn;)

Svar på tråden Någon som testat RFSU:s gravtest?