• Anonym (nyfiken)

Tips på BRA sex-shop i Sthlm?!!

Ja, som rubriken lyder...
    Vill ha tips på en bra och liksom "trevlig" affär i Stockholm som säljer sexleksaker o allt det där.

Kom igen nu, jag vet att ni vet!!

• Svar på tråden Tips på BRA sex-shop i Sthlm?!!
  • Anonym (nyfiken)

Puffar lite!

• Anonym (nyfiken)

Jag har hört om någon vid Fridhemsplan, är det någon av de du nämnt kanske?

• 1up

Love Store på Bondegatan vill jag rekommendera. Naturlig atmosfär och obesvärad och kunnig personal.

• CookieKaka

Martinshop på Östgötagatan är bra, trevlig personal, rent och snyggt. Öppet vanliga butikstider mån-lör.

• timri
    1up skrev 2010-01-07 09:27:53 följande:
    Love Store på Bondegatan vill jag rekommendera. Naturlig atmosfär och obesvärad och kunnig personal.
    Håller med, en bra affär och personalen är bra. Även Pistill är bra
  • Anonym (b)

"Flirt Fashion" ligger nästan granne med "Pistill" på Drottninggatan upp mot Odenplan till.

Vår favorit.

• Anonym (b)
    Anonym (nyfiken) skrev 2009-12-30 23:19:35 följande:
    Jag har hört om någon vid Fridhemsplan, är det någon av de du nämnt kanske?
    Blue Vision.

Har aldrig varit där men de kör väl med runkbås och glory-holes och sånt? Inte direkt så sofistikierat, mjukt och erotiskt direkt.
  • jfsebastian

Det beror på vad du vill ha. Pistill är lite mer "damporr", lite Östermalmssnusk med tantra, massageoljor och litet utbud fina dyra leksaker. Jäkligt trevlig personal och inte fina i kanten.

Martinshop lite mer löskukkar och porrfilmer, US vIdeo samma sak men dom har runkbås (klart minus).

• Burlesque

Pom Pom Parlour (som jag tipsat om i i alla fall två trådar nu :P) i Sturegallerian/PUBhuset!! Dels sjukt bra underkläder/korsetter/klänningar/smycken och kvalitéleksaker! Dyrare, men kvalité! Personalen är fantastisk dessutom, kan inte plussa nog för denna fantastiska butik!

Svar på tråden Tips på BRA sex-shop i Sthlm?!!