Tips på BRA sex-shop i Sthlm?!!
Ja, som rubriken lyder...
Vill ha tips på en bra och liksom "trevlig" affär i Stockholm som säljer sexleksaker o allt det där.
Kom igen nu, jag vet att ni vet!!
Ja, som rubriken lyder...
Vill ha tips på en bra och liksom "trevlig" affär i Stockholm som säljer sexleksaker o allt det där.
Kom igen nu, jag vet att ni vet!!
Puffar lite!
Pistill på Drottninggatan
Afrodites apotek
Love store på Bondegatan...
Jag har hört om någon vid Fridhemsplan, är det någon av de du nämnt kanske?
Love Store på Bondegatan vill jag rekommendera. Naturlig atmosfär och obesvärad och kunnig personal.
Martinshop på Östgötagatan är bra, trevlig personal, rent och snyggt. Öppet vanliga butikstider mån-lör.
"Flirt Fashion" ligger nästan granne med "Pistill" på Drottninggatan upp mot Odenplan till.
Vår favorit.
Det beror på vad du vill ha. Pistill är lite mer "damporr", lite Östermalmssnusk med tantra, massageoljor och litet utbud fina dyra leksaker. Jäkligt trevlig personal och inte fina i kanten.
Martinshop lite mer löskukkar och porrfilmer, US vIdeo samma sak men dom har runkbås (klart minus).
Pom Pom Parlour (som jag tipsat om i i alla fall två trådar nu :P) i Sturegallerian/PUBhuset!! Dels sjukt bra underkläder/korsetter/klänningar/smycken och kvalitéleksaker! Dyrare, men kvalité! Personalen är fantastisk dessutom, kan inte plussa nog för denna fantastiska butik!