Jävlas med jävlig granne!
Hur gör jag livet så surt som möjligt för en granne som förpestat vår tillvaro i 2 år? Vi flyttar om en månad så nu känner jag att jag vill hämnas! Hur slut i huvudet han är går inte att beskriva i ord för det skulle bli en hel roman! Men tex så ringer han på varenda kväll, ibland så sent som 22.30 bara för att vår katt vill in! Trots att vi flera gånger har bett honom att inte göra det eftersom han väcker vår 1 åriga son! Vi bor på nedre botten och släpper in vår katt via altandörren när han vill in! Men eftersom han tidigare matat vår katt, för att han var "hungrig" och inte slängt ut honom när han har knallat in genom grannens öppna altandörr etc etc så tror ju vår katt att det här oxå är hans människa! Grannen ifråga har oxå katter som alltid var in till oss i början men vi åtgärdade problemet genom att skrämma ut dom med vatten eller rassla med en burk med sten i! Efter ett par veckor var problemet löst! Men enligt honom är detta djurplågeri...nä ni ser jag orkar inte dra igenom hela historien men ge mig Tips på hur jag kan göra hans liv till ett rent helvete utan att bryta mot någon lag!?! Moraliska aspekter behövs inte ens diskuteras för den här människan förtjänar att brinna i helvetets eldar! (pga av så många fler saker än ovan nämnda)