-
-
Svar på tråden Bröstoperation - Peter Cosmo pá Citadellkliniken... Har ni gjort ert där och hur nöjda vart ni!?
-
Oj det blev lite fel där men jag tror ni förstár frágan utan rubriken ändá =)
Jag var alltid inställd pá Victoriakliniken men det är tusen ggr smidigare för mej att ta det hela pá Citadellkliniken och jag har nu läst mkt gott om Dr. Cosmo.
Har ni här erfarenheter av honom ber jag er att dela med er av dem.
Kring den 11 kommer jag ringa för att boka tid och jag kan inte ta en konsultationstid vid separat tillfälle dá jag reser frán utlandet... Sá, dela med er sá jag vet om det är bra val av Kirurg och klinik! =) -
http://www.doktorsguiden.se/lakare/cosmo-peter
Sett ur det här verkar han inte vara någon total katastrof, iaf upplever inte de här 15 personerna det så. Däremot betvivlar jag att de kan bedöma om han är skicklig som kirurg. De har sannolikt inte genomgått samma ingrepp någon annanstans och kan jämföra resultatet.
Bra att vet är också att det även om man är hos jordens skickligaste kirurg finns en risk för komplikationer. Du gör rätt i att leta efter någon bra men det tar inte bort risken helt och det är bra att ta med i beräkningen när man väljer en operation sm inte är medicinskt motiverad. -
Tack för länken, skall kika. Jag är välinformerad om risker etc och detta är inget beslut jag tagit över natten- utan snarare över nätterna i mer än 10 ár. =)
Jag är redo. =)
Tack igen och Gott nytt ár!