• GrönaDruvan

Vad tycker ni om MOLO kläder?

Vad tycker ni om MOLO barnkläder?

Jag fick 3 begagnade plagg av en jag känner ( eller rättare sagt, jag köpte en hel säck med kläder och dessa var med i ) och jag gillar dom inte!

Jag tycker mönstrena är hysteriska och konstiga. Blev helt chockad när jag såg vad dessa kläder kostar nya!!!

Jag har nu lagt ut dessa till försäljning på tradera och en body är redan uppe i 153 kr!!! Allvarligt??? Jag är ju glad för det, men eftersom jag tycker de är så fula så förstår jag inte att folk vill köpa dessa.

självklart är smaken olika, och är du en som gillar dessa kläder så dömer inte jag dig för det
    Hade ju varit tråkigt om alla gillade samma kläder!

• Svar på tråden Vad tycker ni om MOLO kläder?
  • Licens To Kiss

Superduper fula!! Skulle som dig, inte ens behålla nya med prislapp på även om jag fick betalt.

Älskar mina barn! Dotter född 2001 och son i vecka 35+5 (BF 29/1-2010)
  • CCA

en del är snygga, andra är lite väl mycket. tycker dock att prislappen är på tok för stor

• Fru N07

Jag tycker de är vidriga.

(¯`°?.¸♥Hampus 060306, Rasmus 070410 & Oliwer 090330♥¸.?°´¯)
  • Runguska

Jag tycker att vissa är finare och vissa riktigt gräsliga - som med de flesta märken. Dessvärre tycker jag att storlekarna ofta känns små och så blir plaggen att se typ tvättskadade ut snabbt. Önskvärt vore att de hade samma tyg som exempelvis Småfolk, för de verkar aldrig noppa sig för oss. (men det är säkert olika)

• Milkina cerka
    http://krumelur.jetshop.se/default.aspx

De enfärgade o. med stjärnorna på är väl ok, men det andra grilliga skulle jag inte sätta på mina barn om jag så som du Ts fick kläderna. Definitivt även i dyraste laget för att vara i min smak.
    Amor vincit omnia et nos cedamus amori
  • GrönaDruvan

Några som tycker som mig då

Det är ju säkert så att vissa plagg från MOLO är rätt ok, men det är många som är fula!

• viseversa

Min dotter har en tröja från MOLO och den är skitfin. Den är randig i alla regnbågens färger. Köpte den på rea så den kostade då bara 129 kronor ny =). Men dom men kapsyler och andra hysteriska mönster skulle jag inte heller sätta på mina barn!

Svar på tråden Vad tycker ni om MOLO kläder?