• Anonym (KK-relation)

Hur mycket MYS är ok i KK-relation????

Har en sk KK-relation men en kille sen en tid tillbaka. Jag har haft en KK relation tidigare.

Killen jag träffar nu har inte haft sk KK relation tidigare och vi var inte kompisar innan vi blev KK. Visst att man myser lite innan sex sk förspel och sen ligger efteråt och håller om varandra en stund men min KK vill mysa även när vi kollar på film (hålla om mig, hålla mig i handen och ge mig långa kramar och kyssar tex om han gjort mig sällskap en bit på vägen hem. Detta känns inte helt ok med mig.

Jag har sagt det till till han men han menar det är väl inge fel på lite MYS utöver sexet men jag tycker det känns helt konstigt när vi bara är KK.

Vad har ni för erfarenheter ang KK relation???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-31 19:13
    Jag är tjej men som sagt tycker det är lite väl mycket "mys" för att vara en KK relation för min del och jag vill att det ska vara en KK relation.

Tycker det känns konstigt och sitta och hålla varandra i handen när man kollar på film eller är ute på en promenad.
  • Svar på tråden Hur mycket MYS är ok i KK-relation????
  • ensam man

Hej tjejen? Det är inte mys, tyvärr… man känna varandra inte bara med ögon, öron och lukt… tyvärr… man känna sin partner med värme, med smekningar med kyss… jag vill skriva att för min del han är ok medan du… hmmm har fel. Läs också lite från psykologer som txe rekommenderar att man ”pussa barnen friska” mm… sexologer om källa med varandra (som det heter faktisk)… mm… dessutom tjejer är mycket mera käliga då min frågetäcke (på början) är mycket lämplig.

• EJai

Lite mys före sex så det skall kännas lite avslappnat sen kasnke lite mys efter precis så man inte känner sig billig. Men inget mer mys utöver dteta då börjar det lukta relation

• ensam man

Jag är kanske gammaldags men jag vill inte betald sex heller inte sexslav utan en tjej lika mig… dvs Ja, jag är för fast relation, men jag tror att jag förstår också andra (som vill endast sex… främst med rik, ung, med sor storlek och atletisk kropp… som ska endast leva får en mycket äldre kvinna (70 % an annonser…) sorry… jag hoppas bara att min dotter ska ha lite i sin huven, sorry om det skada andra

• Anonym (love)

Men hallå!!
    Med en KK har man bara sex, ev lite mys före och efter. Tittar ni på film mm tillsammans så är det inte konstigt att han/hon vill ha mer. Tror då säkert att relationen utvecklats till mer. Det är iallafall min erfarenhet av KK, bara sex inget annat.

• Anonym (:-))

Om och när man / kvinna kommer till varandra så nära att de kan tittar på filmer och sova tillsammans då är så nära särbo liv att det är fantastisk… man då bara behöver ställa ett fråga FÅR (hon eller han) vara nära en vardagar… och då kommer också ekonomi (att leva sambo är oftast biligare än att ha två lägenhet / vilor… dessutom kommer fråga om vad gör en och andra… i naturligtviss samma relation… om kan man klara dessa och liknade frågor… då tillsammans barn  har sina föräldrar tillsammans… alltså en steg i taget till lycka? Gud vet). Men Gott Nytt År

• Anonym (Prata!)

det går inte att svara riktigt på det utan det är nåt du och han får diskutera er fram vad som känns bra

jag har haft ett antal KK:s och vi har gemensamt kommit fram til hur vi vill ha det och jag har både varit med såna där det har vart sex och sedan hejdå till mer kompisrelation där man haft sex men även myst sovit ihop lagat mat tillsammans
    och nej man behöver inte bli himlastormande kär på grund av det
    männen jag har valt att vara KK med är såna jag vet att det aldrig skulle funka att ha en realtion med och ett förhållande skulle enbart kännas konstigt

men däremot så tror jag det är lätt att efter ett halvår år så går man ifrån varann av olika skäl kan va allt möjligt men det tror jag är rätt sunt

• Anonym (:-))

Men sälla varför bara halv år? Flesta mina relation tidigare var då och då knull och gå vidare, alltså 1-par gånger tills man är säkert eller ”säkert” på frågan ET ÄR HAN / HON och ta det lugn om frågan om den rätte… förälskelse kanske kommer först mellan ben (istället att ”ser på ansikte”, eller?)

• epikuren

Det är ju som vissa skriver olika om det är ok med mys och kyssar utnför själva sexet. Jag har erfarenhet av 2 KK-förhållanden och i det ena höll vi på som ni gör men då var det ok för det var en människa jag tyckte mycket om men som det helt enkelt inte skulle klicka för. Den andra personen är en som jag tycker mycket mer om och tills han har bestämt sig om han vill vara seriös eller inte kommer jag bara gå med på sex. Inte sova i hans säng och inte pussa hej då osv. Det funkar för mig och känns bäst så den här gången.

Så känner du att det blir för mycket mys med honom så ska du säga till. Det är bara du som kan känna var gränsen går och den ska du följa! Du mår bäst då!

Kram!

• PrinceCharming

Det är väl aldrig fel att mysa ... för mig är en KK-relation en sådan där man bara umgås på tu man hand, och inte träffar andra vänner eller släkten tillsammans. En del kanske vill kalla det "diskret samvaro" ... {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Hur mycket MYS är ok i KK-relation????