• Lillasyster

    Prickar runt bröstvårtan

    Jag upptäckte precis att jag har fått vitaktiga prickar i vårtgården alldeles runt bröstvårtan. Någon som vet vad detta kan vara?

    Vecka 17

  • Svar på tråden Prickar runt bröstvårtan
  • ElinÖland

    Vet inte vad det är, men jag har det också.. Inget farligt tror jag inte :)

  • MyFine

    Har oxå fått sånna, har grubblat på vad det är förnåt

  • Phantera

    Jag "joinar klubben".
    Tror de "uppstod" när mjölken började "gegga" i bröstvårtan...?
    Antar att de har något med graviditeten att göra iaf...

  • jeannette

    jag med!

    min bröstvårtan är inte alls snygg heheh

    jag är latinsk o mina brösvårta är fan svarta nu!!!

    min kille säger va gött bönan kommer att få mjölk med choklad hehehe

    men barnmoska sa att de blir mörkare o man får massor av prikar för att det är en skydd för brösten

    och jag måste tillägga idag när jag duschade mig så torkade jag mig o i bröstvårtan tittade jag nogrann o det kom som vatten!!! så den blir mjölk till min böna fick blandade känslor ..av det:)

  • Fia113

    Hänger på jag med, har undrat ett tag vad det kan vara men som ni andra har tagit förgivet att det har med grav. o göra o inget farligt.

  • Lillasyster

    Måste nog ta och fråga min bm då vi ska dit nästa gång, blir lite nyfiken
    Skönt att det är nåt vanligt förekommande i alla fall då borde det ju inte vara nåt farligt...

  • egina

    har oxå fått så.. är som vita pormaskar nästan, men har bara antagit att det har med graviditeten att göra eftersom jag inte haft så förut. och om ni andra har så oxå så borde det va normalt.

  • HönanAgda

    Hr oxå såna. Det är nog talgkörtlar som är under hormonpåverkan kan jag tänka mig.

  • Bubbies

    Hej jag är en kvinna på 42 år som försöker skaffa barn. Jag upptäckte nu i veckan att jag har några pluttar ser ut som kvisslor på vårtgården de har samma färg som vårtgården. Någon som vet vad det är?? Tecken på graviditet??? Varit lite öm i brösten och vid bröstvårtan men det kan ju lika gärna vara väntande mensen.. Tacksam för svar

  • Bubbies

    Hej jag är en kvinna på 42 år som försöker skaffa barn. Jag upptäckte nu i veckan att jag har några pluttar ser ut som kvisslor på vårtgården de har samma färg som vårtgården. Någon som vet vad det är?? Tecken på graviditet??? Varit lite öm i brösten och vid bröstvårtan men det kan ju lika gärna vara väntande mensen.. Tacksam för svar

  • Bubbies

    Hej jag är en kvinna på 42 år som försöker skaffa barn. Jag upptäckte nu i veckan att jag har några pluttar ser ut som kvisslor på vårtgården de har samma färg som vårtgården. Någon som vet vad det är?? Tecken på graviditet??? Varit lite öm i brösten och vid bröstvårtan men det kan ju lika gärna vara väntande mensen.. Tacksam för svar

Svar på tråden Prickar runt bröstvårtan