• Helle

Familjespa

Jag och mannen vill ta med barnen, 3 1/2 och 1 1/2 år till något mysigt, familjeanpassat hotel med spa / bad över en natt. Vi bor i Örebro så det bör inte vara hur långt bort som helst. Vad skulle du rekommendera?

• Svar på tråden Familjespa
  • Plommonben

Hej! 

Vi inga barn, men vi (min sambo och jag) har tidigare varit på vildmarkshotellets spa (Kolmården) då de hade mycket prisvärda paket för förälskade par . Dock byggde de om för något år sedan och det är nu anpassat för barnfamiljer. Har inte varit där sedan de byggde om (då de inte längre har några "vuxenpaket") men innan ombyggnaden tyckte iallafall vi att det var bra (inte världens lyxigaste men absolut prisvärt). Har hört att just poolerna har blivit mer barnanpassade, så det kanske är ett alternativ för er!

• Helle
    Plommonben skrev 2010-01-01 20:06:44 följande:
    Hej!  Vi inga barn, men vi (min sambo och jag) har tidigare varit på vildmarkshotellets spa (Kolmården) då de hade mycket prisvärda paket för förälskade par . Dock byggde de om för något år sedan och det är nu anpassat för barnfamiljer. Har inte varit där sedan de byggde om (då de inte längre har några "vuxenpaket") men innan ombyggnaden tyckte iallafall vi att det var bra (inte världens lyxigaste men absolut prisvärt). Har hört att just poolerna har blivit mer barnanpassade, så det kanske är ett alternativ för er!
    Tack för tipset. Ett jättebra alternativ. Dock ringde jag dit igår och det var stängt till och med den 11 jan tyvärr. Men nåt liknande är vi ute efter, om det finns.
  • Plommonben

Det var synd! Vi har även varit på Villa Fridhem utanför Norrköping, men det kan jag dessvärre inte rekommendera till barnfamiljer. Dock är Villa Fridhem himla fint för par

Svar på tråden Familjespa