någon som köpt mt från design kelimalu
Någon som köpt MT frånDESIGN KeLiMaLu?? Rekomenderas? Hur ser de egentligen ut? Någon med bilder?
Någon som köpt MT frånDESIGN KeLiMaLu?? Rekomenderas? Hur ser de egentligen ut? Någon med bilder?
Japp jag har köpt av henne. Fungerade toppen! Nu är lilltjejen så stor så jag använder inte den längre, men den va guld värd innan!!
Okej! Hur länge använd du den?
Har du bilder på hur den är utformad?
Nä jag har ingen bild. Har hon ingen uppe på tradera just nu? Använde den nån månad sen köpte jag en ergo.
Jag har köpt en precis, men jag har inte använt den för min bebis kommer först i mars..
Jag kan säga att den är fin iallafall och min tvååring får plats i den, men hon får panik av att sitta fast, men det är ju inte sjalens fel.
jag har en, hade dottern i den när hon var nån månad, då kan man antingen ta ett gummiband som man knyter runt sittdelen lägst ner, så bredden blir bra mellan knävecken på bebis, eller så har man benen innanför.. grodstil fortfarande... och de känns stabilare att knyta på ryggen på bebis ist för under rumpan, men d är en smaksak... hade henne i den för inte så länge sen, då vägde hon 10kg de gick bra, men hon är ju inte stilla -hon är ju 14mån.. hehe.. så d vart lite jobbigt ändå..