• jannah

H2O Mop Ultra från Tvins, någon?

Någon som har en H2O Mop Ultra från Tvins som kan berätta om sina erfarenheter?

Jag tycker aldrig att golven blir tillräckligt rena när man skurar dom, trots att jag byter vatten flera gånger och ibland skurar en gång extra. Tänkte om en sån kanske är lösningen på problemet? Men det vore ju bra att veta innan, känns lite dyrt att lägga 1500 kr. på nåt som inte funkar...

Så, är det nån som har en sån hemma?

¤ Othilia 080524 ¤
  • Svar på tråden H2O Mop Ultra från Tvins, någon?
  • TeamX

Hej...jag startade just en liknande tråd som denna men har inte fått ngt svar där som hjälper...såg inte att din tråd redan fanns
    Jag tänkte också eventuellt köpa en sådan, men rätt mycket pengar är det ju och då vill man ju veta om den funkar.

• jannah
    TeamX skrev 2010-01-03 21:04:52 följande:
    Hej...jag startade just en liknande tråd som denna men har inte fått ngt svar där som hjälper...såg inte att din tråd redan fanns Jag tänkte också eventuellt köpa en sådan, men rätt mycket pengar är det ju och då vill man ju veta om den funkar.
    Aha, okej... :) Nä, det verkar inte som att nån nappar.

Precis... Det är ju rätt mycket pengar! Får hoppas att nån kan hjälpa oss... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • TeamX

Jag googlade lite på den och kom in på lite olika forum där de skrev om den, det kan  vara ett tips

• jannah

Verkar vara dåligt med erfarenheter från denna... Hmm... Vi får väl se om nån nappar!

¤ Othilia 080524 ¤
  • Joico

Nu ska jag ge er falska förhoppningar om bra svar på frågan

Använder du en såndär sliskig "peruk-mopp" nu? Prova en såndär avlång, platt (som städare) har istället, isf..

Svar på tråden H2O Mop Ultra från Tvins, någon?