MakeUp store / Face ??
Har någon provat makeup konsultationerna (ca 1 timmes) på Face eller make Up store?? Nöjda? Har hört att på någon av dom får man ta ut produkter för priset, vilken/stämmer det?
Har någon provat makeup konsultationerna (ca 1 timmes) på Face eller make Up store?? Nöjda? Har hört att på någon av dom får man ta ut produkter för priset, vilken/stämmer det?
Hej!
Har varit på en sådan på Make Up store, blev jättenöjd!! Fick en massa bra tips osv, samt att man efter "kursen" får välja produkter för det priset.
Hur det är på FACE vet jag inte.
Hos make up store får man produkter för 495:-.Inte hos Face.
Jag har varit på Make Up Store, och var riktigt nöjd!
Jag fick ett presentkort som var värt 500:-, och då blev jag sminkad, och fick välja produkter för 500:-
Tjejen som sminkade mig var jätteduktig, men det var lite ovant att se sig själv så annorlunda. Man är ju van att oftast se likadan ut jämt, så det var kul att få prova lite nya produkter.
jag var hos Make Up Store o det var mkt givande men de 495 kr räckte inte långt.
Tackar tackar
hur mycke produkter får man? jag har själv just nu sminkbrist.. har typ ingen brunkräm mascara eller ngt..allt håller på att ta slut.. tänkte att skulle kunna va lika bra att gå dit o bli sminkad o sen få smink också..
hur snabbt kan man få tid där???
Makeup store är dyrt
Eller rättare sagt mellanklass
Isadora= Billigt
Makeup store= Medel
YSL= DYRT
Makeup stores foundation kostar tex över 260 kr
En singel ögonskugga kostar 110kr
Rouge 145kr Mascara närmare 200 kr
MEN
Märket är bra!!!
Jag kan mkt om smink och sminkar vänner mm, har även gått makeup stores 50 min kurser 2 ggr
Men eftersom jag "kan" sminka mig redan med olika lager av skuggor mm så blev inte jag nöjd, men det är olika, De flesta blir toppen nöjda då de oftast inte sminkar sig så
Man lär sig vissa tips
Testa!
men som sagt, 495 kr räcker inte till vad man vill ha!
Ja hade nog 1400kr på kvittot till slut
Jag var och blev sminkad på Make up Store för ett par veckor sedan. Jag är supernöjd!
Visst. Deras produkter är ganska dyra, men BRA!
Ingen som varit på Face?
gå till MAC istället, för 450 får du 1 timme make up & produkter.
Fast om man ska välja mellan Make Up och Face, skulle jag välja Make Up.
lycka till!
Om man bara har FACE att välja på i stan man bor då
Jag har bara smink från Face och det kostar väl lika mycket som Make up Store....Gillar Face väldigt mycket. Så jag kan verkligen rekomendera det....Maskara köper jag däremot inte därifrån, men det är typ det enda
Poena
då är valet självklart, eller? :D