• Anonym (Svarta hår)

Svarta tjocka långa hår på magen och är gravid

Jag har svart jättetjocka hår på magen sen jag rakade den när jag var liten. Jag hatar det och skäms över det. Nu är jag gravid och vill kunna visa min mage och vara stolt över den. Men det går inte. Kan man bleka håret på magen när man är gravid? Ska det vara någon speciell slags färg `då?
    Om jag rakar den blir det bara värre efter någon dag. Mår jättedåligt över detta :(

• Svar på tråden Svarta tjocka långa hår på magen och är gravid
  • Queenie70

Coolt

Men om du inte gillar det skulle jag rekomendera att vaxa. Då blir det mindre för varje gång det växer ut sedan.

• Emerun

Är det bara strängen i mitten sas?
    Du kan ju vaxa bort den, köpa såna där remsor på tex:H&M. Då håller det ju i ca:4-6veckor iallafall och så blir håren tunnare eftersom.

• Lindreas

Jag har också raggarsträng, manligt som fan! :D Jag kör på vax eller pincett, om jag ens bryr mig om att ta bort den. ;)

• Anonym (Say what?!)
    Queenie70 skrev 2010-01-02 16:47:36 följande:
    Coolt Men om du inte gillar det skulle jag rekomendera att vaxa. Då blir det mindre för varje gång det växer ut sedan.
    Coolt????
  • Queenie70
    Anonym (Say what?!) skrev 2010-01-02 16:51:30 följande:
    Coolt????
    Ja..lite coolt e det allt.
  • Krake

Har det jag med. Kör pincett.

• Anonym (Say what?!)
    Queenie70 skrev 2010-01-02 16:52:41 följande:
    Ja..lite coolt e det allt.
    Vad är det som är coolt med att ha svarta långa hårstrån på magen??? Och som TS dessutom hatar och skäms över.
  • Anonym (Svarta hår)

Jag hade detta redan innan jag blev gravid. Jag hatar det och skäms över det. Har en sträng både under och över naveln.
    Blir det mindre om man vaxar? Kan det tillochmed försvinna då? Kan jag göra det när ajg är gravid?

• Anonym (Say what?!)
    Anonym (Svarta hår) skrev 2010-01-02 17:03:40 följande:
    Jag hade detta redan innan jag blev gravid. Jag hatar det och skäms över det. Har en sträng både under och över naveln. Blir det mindre om man vaxar? Kan det tillochmed försvinna då? Kan jag göra det när ajg är gravid?
    Är det mycket hår? Annars plocka kanske vore en tanke. Jag har lite hår på magen (nedanför naveln) och jag kör med att plocka. Förstår om det är jobbigt men försök att se förbi det och var stolt över magen din!
Svar på tråden Svarta tjocka långa hår på magen och är gravid