Vad är tvättpelare?
Sitter och kikar efter lägenhet inför vår flytt till Kalmar i januari.
Ser flera där det står att det finns tvättpelare! Vad är det för nånting?
Kramar
Sitter och kikar efter lägenhet inför vår flytt till Kalmar i januari.
Ser flera där det står att det finns tvättpelare! Vad är det för nånting?
Kramar
Tvättmaskin med en torktumlare som står ovanpå...
Smart, det spar plats...
Tror att det är en tvättmaskin med torktumlare ovanpå.
Tvättmaskin med torktumlaren ovanpå (eller tvärtom).
Mittlägenhet
Uteplats med täppa i norr, samt liten uteplats i söder
Tvättpelare
Tvättstuga mitt i området
Såhär står det. Betyder det då att det är tvättmaskin i lägenheten eller att det är tvättpelare i tvättstugan? Gud, jag är alldeles för trött för att ge mig in på det här haha.
du har tvättpelare i lägenheten men ÄVEN tillgång till allmän tvättstuga.... för tex behov av grovtvätt
Hehe, tack för alla svar
Kramar!!
Jag tolkar det som att det finns en tvättpelare i lägenheten. Skulle ju annars vara en väldans liten tvättstuga om en tvättpelare behövs.
Hehe, här i vår tvättstuga är det tvättpelare
Vilken del av Kalmar ska ni flytta till? Älskar verkligen den staden, helt underbart där.
Lacrima, så centralt som möjligt hoppas vi hehe Men tyvärr verkar det vara mest ledigt i Norrliden men det känns lite för långt utanför centrum för min del..
Okej.
Hoppas ni får tag på något iaf! Hade ju också velat flytta ner till Kalmar! Ni har tur.
Ett tips är att försöka kolla in alla hyresvärdar ni kan hitta. Kalmarhem får man ingen vidare hjälp av om man inte absolut vill bo i Norrliden eller långt utanför stan, de ger hellre det som blir ledigt till vänner och bekanta..
Det blir nog Kalmarhem för vår del eftersom det är studentlägenhet vi är ute efter i första hand.