• evelina85

akta graco gåstol? snabba svar..

någon som har den nya gåstolen från akta graco med bakhjul som inte är svängbara?
    köpte en idag, men såg att den inte går att gå med i sidled, min första son sprang som en tok i sidled med sin gåstol, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...har kollat på en chicco gåstol oxå...någon som har någon erfarenhet av dem? hoppas på snabba svar, eftersom att jag kanske ska lämna tillbax akta graco.......

Kevin & Nino
  • Svar på tråden akta graco gåstol? snabba svar..
  • ÖNadja

Vi hade en acta graco, totalt värdelös! {#lang_emotions_yell}

Vi bor i lägenhet vilket innebär att de är lite trångt. När sonen sprang iväg å "fastnade" nånstans så tog han sej ingenstans för att de inte gick att backa eller komma i sidled.

Som tur va vart våran modell frivilligt återkallad så ja lämnade tillbaka den på en gång, vi använde den knappt för att den va så dålig.

Ja hade mycke hellre haft en chicco som går att köra åt alla möjliga håll! byt den! {#lang_emotions_laughing}

• Ellien

Nej, säg inte så. Jag som nästan precis har köpt en sån...

• evelina85

ok....kanske ska lämna tillbax den idag då...men jag hoppas att man får pengarna tillbax, så att man inte får ett tillgodokvitto, för de hade bara den och en carena där jag köpte den...

någon mer som har erfarenhet av den eller chicco?

• Myran 08

Ett tips är att leta en gåstol med 8 hjul på. Då går den åt alla håll och kanter.

Svar på tråden akta graco gåstol? snabba svar..