• Anonym

clone a willy, någon som testat?

Jag har fått ett clone a willy-kit av min fru. Undrar om det är någon som testat och som kan ge mig några tips på hur man får bästa resultat osv?

• Svar på tråden clone a willy, någon som testat?
  • Anonym

man gör en avgjutning av sin willy.

• Anonym

Ja, jag och min man gjorde en avgjutning av hans "willy".
    OTROLIGT kul, men svårt!
    Men det blir bra resultat. :)

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-02 21:17:51 följande:
    Ja, jag och min man gjorde en avgjutning av hans "willy".OTROLIGT kul, men svårt!Men det blir bra resultat. :)
    trodde mest det var en skämtgrej. kanske ska köpa en sån ändå
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-02 21:17:51 följande:
    Ja, jag och min man gjorde en avgjutning av hans "willy". OTROLIGT kul, men svårt! Men det blir bra resultat. :)
    ok :) vad var det som var svårt? Hur löste ni det?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-02 21:22:00 följande:
    trodde mest det var en skämtgrej. kanske ska köpa en sån ändå
    Hon pratar ibland om att drömmer om två män. Och nu ska hon få två av mig
  • MikaelaOchEricaQudijo
    Anonym skrev 2010-01-02 21:45:15 följande:
    Hon pratar ibland om att drömmer om två män. Och nu ska hon få två av mig

det finns ju även att göra i choklad,om det inte var den du fick. samt självlysande.
  • crimson

Jag o min sambo har oxå testat. Vi gjorde latex-varianten med vibrator. Det var lite meckigt då man måste föra in en erigerad penis i en ganska liten behållare. Men resultatet vart grymt om än kortare

• Anonym
    MikaelaOchEricaQudijo skrev 2010-01-02 21:47:37 följande:
    det finns ju även att göra i choklad,om det inte var den du fick. samt självlysande.
    Nej, det är en i typ, jelly tror jag. Verkar vara nåt vanligt dilldomaterial iaf.
  • MikaelaOchEricaQudijo
    Anonym skrev 2010-01-02 21:52:23 följande:
    Nej, det är en i typ, jelly tror jag. Verkar vara nåt vanligt dilldomaterial iaf.
    jo,de finns ju lite olika. hur som,lycka till. 
  • Anonym

Jag provade igårkväll. Det vart inte så bra. Smeten blev för hård så jag fick inte i min "willy" fast jag tryckte på allt jag hade. Ska köpa nytt pulver och prova igen. :-/

• Anonym (tyra)

det verkar spännande.. kanske ska ge en såndär så min sambo också kan gjuta av sin willy

Svar på tråden clone a willy, någon som testat?