• Anonym

Varför blir jag så våt?

Varför blir jag så våt?
    Jag blir jätte våt då jag blir upphetsad, det kommer otroligt mycket kladd i mina trosor. Rinner ända dit bak om jag ligger ner.
    Är det fel på mig?
    Vad kan jag göra för att det ska bli mindre kladdigt? Ska jag testa låta killen köra in den på en gång innan jag blivit så kladdig?
    Det rinner ju överallt. Blir alltid blöta fläckar i sängen där jag har legat om man kör missionären. Jättepinsamt.

Går det göra något? Kladdet luktar dessutom ganska mycket vid äl.

• Svar på tråden Varför blir jag så våt?
  • Anonym

Det är helt normalt att bli våt och inget du ska skämmas över, bättre för mycket än för lite skulle jag vilja säga, då gör det ju bara ont.

• Chokladflis

Jag blir också jättevåt men mitt är luktfritt och mer rinnande och inte kladdigt.

Alla killar jag haft sex med (är runt 40 stycken) har antingen inte kommenterat det men det vanligaste är att de tänt på det, kännt på mig där nere och sagt något i stil med "Satan vad våt du är! Fan vad hett" eller liknande. Vissa har tänt på det hur mycket som helst och knappt velat sluta slicka mig.
    Var glad över att du är "för" blöt och inte för torr!
    Vårt tillstånd kan man ju enkelt göra något åt.
    Jag brukar alltid torka bort det mest med papper eller en handduk innan k*ken ska in, men det är för min egen skull, annars så känner jag inte så mycket.
    Ha inte komplex över det, tyck att det är sexigt och njut av det så kommer dina killar också göra det.
    Det sexigaste som finns är ju en tjej som har bra självförtroende, vet om hur hennes kropp fungerar och gillar den precis som det är då det har en förmåga att smitta av sig på den man har sex med ;)
  • Anonym

:O)

Snällt sagt! Ja jag har också fått höra hur upphetsade dom blir då dom känner efter och säger "oj vad våt du är" tex.
    Men för mig är det jobbigt. När jag tar av mig trosorna är dom helt förstörda och ned kladdade och det är jätte jobbigt då man ska dra på sig dem igen då akten är slut och man ska åka hem osv. (om man inte är hemma och kan byta på en gång).

Mitt luktar också. Har varit hos UM och fått medle för svamp, men lukten minskar bara lite och kommer sedan tillbaka. Kan inte ta sånt hela livet. Så hur gör jag? Det är så pinsamt då det luktar.

• Chokladflis

Åh, det där med trosorna känner jag igen, oj oj...

Efter ett tag har jag börjat ha med mig ett extra par rena trosor i handväskan när jag går ut ifall man hittar någon karl som duger ;)
    Det där med lukten kan jag inte så mycket om då mitt som sagt inte luktar. Men om det blev bättre av medlet mot svamp, borde det inte finnas något starkare som tar bort svampen helt?
    Kolla också upp info om underlivssvamp - det är säkert så att det förvärras av tighta kläder, fuktiga miljöer osv som "vanlig" svamp, det kan nog bli stor förbättrning om man följer de enkla tipsen som säkert finns.
  • Jan H

Den dagen du är snustorr då ska du bekymra dig.... En våt tjej är riktigt sexigt....

• Jan H
    gud skrev 2010-01-03 02:48:44 följande:
    det kanske är kiss?
    Tror du det eller gissar du bara...

Jag gissar att de flesta märker om de kissar på sig, det blir blött på ett annat vis...
  • Anonym

Bästa sättet att skydda trosorna från att bli nerkladdade är att använda trosskydd. Då slipper du skämmas eller så. Jag använder hellre trosskydd oavsett just för att det händer då och då att nånting gör mig upphetsad under dagen. Skönt att slippa oroa sig för att det blir kladdigt i trosan ;)

• Anonym (blöt)

Det är väl inget att skämmas för, en helt naturlig kroppsfunktion..var glad ist, det är mycker jobbigare att det blir för torrt. Jag blir också väldigt blöt därenere, men bara när jag har ägglossning. Är väl blött annars också men inte i närheten av den mängd som jag utsöndrar under ägglossning..min karl tycker det är väldigt upphetsande när det rinner f*ttsaft på k*ken...hehe

• 86maria

Jag håller med #8 jag blir lätt våt med och jag använder trosskydd jämt!! det är min bästa vän haha killarna gillar det!! sen kan det vara jobbigt om du luktar kanske, men pröva ha med din våtservetter och torka lite med.. good luck

Svar på tråden Varför blir jag så våt?