• Andreas tjej

Har du en crosstrainer hemma?

Har du en crosstrainer hemma?
    Vilken modell?
    Använder du den?

• Svar på tråden Har du en crosstrainer hemma?
  • Champagne

Ja men just nu står den i garaget . Både den och julgranen får inte plats i vardagsrummet just nu . Jag använder den flitigt i perioder. Men så fort det dyker upp en stukad fot/förkylning/influensa så dröjer det ett tag innan jag kommer igång igen. Men jag vill inte göra mig av med den. 

• Champagne
    Champagne skrev 2010-01-03 13:44:02 följande:
    Ja men just nu står den i garaget . Både den och julgranen får inte plats i vardagsrummet just nu . Jag använder den flitigt i perioder. Men så fort det dyker upp en stukad fot/förkylning/influensa så dröjer det ett tag innan jag kommer igång igen. Men jag vill inte göra mig av med den. 
    Den ser ut så här ungefär: http://testklubben.smartson.se/blogs/crosstrainer/728731-extreme-fit-ems-80%5B1%5D.jpg
  • sasssyy

Jag har en men har inte en aning om vad det är för modell.. tog den i trapphuset för några månader sen (vi har ett system att vi ställer saker i trapphuset istället för att slänga dem direkt, vill nån ha så tar man annars tar hustomten med dem till grovsoprummet senare)

När jag bodde med mitt ex köpte han en värstingmaskin för nästan 10.000 (detta var för mer än 4 år sen och de var visserligen dyrare då..... men ändå) och jag känner ingen större skillnad på den och den jag har nu som helt klart är simplare.

Försöker att använda den ett par gånger i veckan men har inte orkat sista tiden - varit för mycket med jul och sånt.

• Líllafamiljen

Jag har en Skip sport ct 500 men den är inte optimal för handtagen sitter får långt bort från kroppen. Men jag använder den iallafall för den är tyst och kul att trampa på eftersom jag inte har en annan så får den duga. Den fick jag av mina föräldrar för de använder inte den. Nypris är det ca 4000 kr.

Lycka till av valet!!!

Svar på tråden Har du en crosstrainer hemma?