• Lilja84

Dricker du kaffe eller te?

Undrar hur många som dricker kaffe och hur många som dricker te .

Sen finns övriga alternativ för er som inte dricker kaffe eller te så ni inte känner er utanför .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-03 17:21
    Ja nu dricker jag ju också både och , men det var mellan kaffe eller te som det gällde .

Sen så finns ju sista alternativet att rösta på om man tycker Ts var dum nog och inte tog med alternativet man vill rösta på

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dricker du kaffe eller te?
  • finskaflikkan

Valde kaffe... Skulle inte kunna leva utan de... 

Men dricker även mkt vatten och mjölk om dagarna.. =)
  • TeDrickaren

Te, självklart

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • TereseA

Te till frukost..kaffe på kvällen.Dock bara 1 kopp vardera.

Akiim är mitt liv 071004
  • pezz

dricker varken kaffe eller te, tycker båda 2 är jätte äckligt och har inte velat försöka vänja mig vid det heller om det skulle vara något jag skulle försöka med så skulle det vara te alla fall

• LAV0LINA

Jag har aldrig "lärt" mig tycka om kaffe men dricker mer än gärna te. Vad vore en kväll utan "kvällsfikat" som består av en underbart god kopp te och så en macka till det.
    Bjuds det på fika och liknande brukar jag få saft, det är också gott och passar bra till fika

• VulgusProfanum

Jag dricker kaffe {#lang_emotions_coffee}

Det blir mest espresso men även någon kopp kokkaffe då och nu. Jag skulle inte överleva utan kaffe det är dagens heta sanning

Lev i nuet för det är det enda ögonblick du har.
  • Soffiloffan

För några månader sen tyckte jag kaffe var jätteäckligt, men nu dricker jag det med mjölk och socker och har börjat gilla det mer och mer :)

Te däremot tycker jag inte alls om, jag gillar inte stanken av det och smaken är inte så mycket bättre den heller.

• Avelyn

Dricker te Givetvis även saft, läsk, vatten, mjölk etc med. Jag kan inte tänka mig flera koppar te under dagen. En räcker gott. I övrigt kan jag tänka mig något annat drickbart, dock ej kaffe.

• Eisa

TS du glömde alternativet "både kaffe och te"

Svar på tråden Dricker du kaffe eller te?