Nyfiken på hållbarhet i "unga föräldrars" förhållanden
För det första har jag inget emot unga föräldrar som en generell grupp. Jag är bara nyfiken på hur det ser ut lite här på Familjeliv
För det första har jag inget emot unga föräldrar som en generell grupp. Jag är bara nyfiken på hur det ser ut lite här på Familjeliv
röstade fast jag var 23 då jag fick första barnet, vi har varit tillsammans 8.5 år
Fortfarande tillsammans efter tre år, andra barnet kommer inom en månad. Jag är 19 nu, sambon 24.
Fick första barnet när jag var 21. Har fått ett till barn sedan dess och vi är fortfarande gifta, fem år senare.
Forfarande tillsammans och inne på vårt 7 år. Fick dottern när vi va 20 och väntar nu barn nr 2. Blir 23 detta året
Vi fick vårat första barn när jag var 18, han var 21.
Vi är fortfarande tillsammans idag, 16 år senare. Vi har nu lyckats få ihop 6 stycken härliga barn
fortfarande gifta, första barnet då jag var 21 (han22), andra då jag var 23. Varit tillsammans i 10 år :)
Jag var precis fyllda 21 när första barnet kom, han var 27 och vi flyttade isär under graviditeten.
var 21 när dottern föddes och i april i år har vi varit tillsammans i 8 år
Vi fick vårt första barn när vi var 21 respektive 22. Ett par år senare kom vårt andra barn. Vi har varit tillsammans i 8,5 år och gifte oss i somras.
fick vårt barn när jag va 18 år &han 25, vi är fortfarande tsm &har varit det i lite mer än 2år :)