• Vintersol

Datingsiter

Känner någon till vilken datingsajt som är bäst av tex; Mötesplatsen, E-kontakt, spray, vilda webben osv? Vilken är värd att betala för? Går det att hitta tjejer som endast vill ha sex där?

• Svar på tråden Datingsiter
  • Anonym (Länge leve Vilda)

Ok, vilda webben är både bäst, billigast och mest prisvärt! Där kan man dessutom både söka efter partner OCH bara vänner = inte en desperat köttmarknad

Om vi tex. tar mötesplatsen så får du för deras månadspris mer än ett halvår som vip på Vilda och vilda erbjuder mängder med mer funktioner än mötesplatsen. Möteplatsen suger på längden och tvären.

E-kontakt går med miljonvinster varje år och tar hutlöst betalt och styper numera helt sina gratisplatser för att dra in ännu mer pengar, dessa ska man def. bojkotta.

spray, mossigt och tappar medlemmar och står still sen år tillbaka... De har dessutom ungdom och barn sajter med grovporr så spray ska man också bojkotta av den anledningen... (Har stått en hel del om det i didningarna men de vägrar åtgärda detta)

Summering, jag är med på 2-3 familjesajer som denna och Vilda och har varit nöjd med det i flera år ;O) En kille har jag tom. tankat hem via vilda och han håller måttet än idag!

• Hej hopp i blåbärsskogen

Jag använder spray. Var inne en vända på vilda webben och anser efter bara några minuter att den suger hästpung. Man kan ju inte ens söka på en specifik ålder. 15-25 eller 26-35, haha är det ett skämt eller? Jag, 25 år gammal, vill väl knappast träffa några 15-åringar, och inte heller vill jag träffa några 35-åringar.

• Anonym

Vilken site som är bäst är ju otroligt svårt att säga - speciellt om man som du slänger in frågan om "tjejer som bara vill ha sex" på slutet.....

Tyvärr tror jag - baserat på egen erfarenhet - att det är rätt svårt som man att hitta en kk via nätet, vi kvinnor är ju i minoritet både på dejtingsiterna och på regelrätta sexkontaktssidor.

Jag personligen har aldrig varit på någon betalsida men jag har å andra sidan inte heller letat speciellt seriöst efter varken kk eller livskamrat, att jag blev hittad av min älskling på HappyPancake var en ren lyckträff.

En hel del dejtingsiter har policy för hur ens presentation får vara utformad, HP tex tillåter inte rena sexkontaktannonser - men å andra sidan tillåter ju inte FL heller kontaktannonser i forumet och ändå finns de här...

Testa dig fram, börja med de som är gratis och se hur det går att få kontakt på dem innan du börjar betala är mitt tips!

• Anonym

Vill du bara ha sex är du rätt körd på "vanliga date-sidor"

Men testa Bodycontact..där är det tydligen nästan enbart såna som söker sexkontakter av alla de slag

Anonym skrev 2010-01-05 12:30:22 följande:
    Vill du bara ha sex är du rätt körd på "vanliga date-sidor" Men testa Bodycontact..där är det tydligen nästan enbart såna som söker sexkontakter av alla de slag
    Face it, lägg inte ner någon tid på bodycontact. Det är omöjligt. Det är typ 100 inlägg på kille söker tjej för varje inlägg där en kvinna söker en man. Dessutom läser aldrig tjejer några av inläggen, än mindre svarar de. För tjejerna är det tvärt om, de får kanske några hundra svar per inlägg.

Sinnessjukt.
  • Rockangel01
    Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2010-01-05 02:26:04 följande:
    Jag använder spray. Var inne en vända på vilda webben och anser efter bara några minuter att den suger hästpung. Man kan ju inte ens söka på en specifik ålder. 15-25 eller 26-35, haha är det ett skämt eller? Jag, 25 år gammal, vill väl knappast träffa några 15-åringar, och inte heller vill jag träffa några 35-åringar.
    Hahahaha..snacka om att dissa 35-åringar
  • Anonym (BC)

Jag är kvinna och har varit medlem på BodyContact ett år. Jag tog bort min profil för en tid sedan då jag har några KK's som jag kan kontakta. Träffade 4-5 killar, i olika åldrar, alla var jättefina, både till utseende och personlighet. Men det är nog svårare som man, som kvinna blir man överöst med mejl. Personligen kan jag tipsa om att du nog lyckas bäst om du kan uttrycka dig väl och verkar sansad. Sen är det ju ett faktum att ett bra utseende och en sund kropp tänder de flesta.

Anonym (BC) skrev 2010-01-05 20:32:21 följande:
    Jag är kvinna och har varit medlem på BodyContact ett år. Jag tog bort min profil för en tid sedan då jag har några KK's som jag kan kontakta. Träffade 4-5 killar, i olika åldrar, alla var jättefina, både till utseende och personlighet. Men det är nog svårare som man, som kvinna blir man överöst med mejl. Personligen kan jag tipsa om att du nog lyckas bäst om du kan uttrycka dig väl och verkar sansad. Sen är det ju ett faktum att ett bra utseende och en sund kropp tänder de flesta.
    Men jag skulle aldrig vilja lägga ut en bild på  mitt ansikte där. Det känns som att blotta sig. Möjligen skulle jag kunna lägga ut en bild på bröst/mage eftersom jag är jävligt vältränad :)  I'll consider it.
Svar på tråden Datingsiter