• juliiii

Vändt på dygnet.. någon mer?

Går i skolan och har jullov just nu.. har vänt på dygnet och har tråkigt! någon mer?{#lang_emotions_yell}

• Svar på tråden Vändt på dygnet.. någon mer?
  • Emmeliina

yepp samma här.. fast går inte i skolan :P o för mig gör det inte så mycket ändå.. jobbar natt o min jobbvecka börjar imorron så det e nästan bara bra att jag börjat vända :D

• Skehamn2010

Jag har också vänt på dygnet. Killens fel :P

• juliiii
    Skehamn2010 skrev 2010-01-04 02:18:05 följande:
    Jag har också vänt på dygnet. Killens fel :P
    min killes också..haha
  • MikuAndSaraLi

Jag också! Fy tusan, det är inte kul >.<
    Min dotter vill inte ligga och sova om jag inte är där, heller så hon vill vara vaken med.
    Det är jättejobbigt, för jag ser ju att hon är så trött att ögonen är röda och puffiga och hon halvsover men hon tvingar sej att vara vaken ifall hon skulle missa nåt T_T

Fast hon kryper omkring på mattan här och säger "Mamma! Mamma! Mamma! Mamma!"

För allra första gången verkar hon medveten om att det är jag som 'heter' så!! För hon har liksom fattat att jag svarar när hon säger så!

Så, samtidigt som jag är ganska förtvivlad över dygnsrytmen (som jag faktiskt FÖRSÖKT vända tillbaka - utan resultat - jag fov ändå fram till på eftermiddan) så är jag lycklig!

• Cecilia01

Jag är en utpräglad nattmänniska så efter tre dagar har jag vänt dygnet upp och ner och det är jobbigt natten innan jag ska börja jobba igen. Jag har läst någonstans att det beror på binjurarna. Om jag sover till jag vaknar av mig själv så försjkuts dygnet med nån timme. Mitt dygn är runt 25 timmar.

• juliiii
    MikuAndSaraLi skrev 2010-01-04 02:22:11 följande:
    Jag också! Fy tusan, det är inte kul >.< Min dotter vill inte ligga och sova om jag inte är där, heller så hon vill vara vaken med. Det är jättejobbigt, för jag ser ju att hon är så trött att ögonen är röda och puffiga och hon halvsover men hon tvingar sej att vara vaken ifall hon skulle missa nåt T_T Fast hon kryper omkring på mattan här och säger "Mamma! Mamma! Mamma! Mamma!" För allra första gången verkar hon medveten om att det är jag som 'heter' så!! För hon har liksom fattat att jag svarar när hon säger så! Så, samtidigt som jag är ganska förtvivlad över dygnsrytmen (som jag faktiskt FÖRSÖKT vända tillbaka - utan resultat - jag fov ändå fram till på eftermiddan) så är jag lycklig!
    gud va mysigt ni har det hemma då :) längtar också tills jag och min kille har en bebis att gosa med... *hoppas snart*
  • juliiii
    Emmeliina skrev 2010-01-04 02:15:20 följande:
    yepp samma här.. fast går inte i skolan :P o för mig gör det inte så mycket ändå.. jobbar natt o min jobbvecka börjar imorron så det e nästan bara bra att jag börjat vända :D
    så du bor i skåne, samma här :) malmö faktiskt! skoj
  • vindil
    MikuAndSaraLi skrev 2010-01-04 02:22:11 följande:
    Jag också! Fy tusan, det är inte kul >.< Min dotter vill inte ligga och sova om jag inte är där, heller så hon vill vara vaken med. Det är jättejobbigt, för jag ser ju att hon är så trött att ögonen är röda och puffiga och hon halvsover men hon tvingar sej att vara vaken ifall hon skulle missa nåt T_T Fast hon kryper omkring på mattan här och säger "Mamma! Mamma! Mamma! Mamma!" För allra första gången verkar hon medveten om att det är jag som 'heter' så!! För hon har liksom fattat att jag svarar när hon säger så! Så, samtidigt som jag är ganska förtvivlad över dygnsrytmen (som jag faktiskt FÖRSÖKT vända tillbaka - utan resultat - jag fov ändå fram till på eftermiddan) så är jag lycklig!
    :) Gulligt
    Men hur mår hon av att ha vänt på dygnet då?
  • MikuAndSaraLi
    vindil skrev 2010-01-04 23:03:17 följande:
    :) GulligtMen hur mår hon av att ha vänt på dygnet då?
    Hon mår suveränt. Hon verkar inte bry sej T_T *gråter dramatiskt*
Svar på tråden Vändt på dygnet.. någon mer?