• ursulae

Filmen "upp" - för en 4-åring?

Hej!
    Har en son på 4 år som älskar Hitta Nemo och Bilar från Disney Pixar och idag vill mormor ta med honom på bio. Hur är "upp"? Någon som kan ge ett omdöme? Funkar den för en 4-åring. Han kan tycka att filmer är lite läskiga men som sagt, Hitta Nemo är en storfavorit...
    Alternativet är Spöket Laban och det börjar han nästan bli lite stor för, det blir lite långtråkigt...
    HJÄLP!

• Svar på tråden Filmen "upp" - för en 4-åring?
  • fetsnygg

lite läskig är den ju.. men.. spännande och den slutar ju bra

• krut34

Vår fyraåring förstod nog inte riktigt allt, men tyckte om den. Han satt och höll mig i handen vid några tillfällen, men frågar man honom var det en kanonupplevelse. Kan nog egentligen tycka att den är lämpligare och blir mer begriplig för ett lite äldre barn.

• Lallamen

Min 4-åring tyckte Upp var lite långtråkig. Det fanns ganska långa partier som kanske var lite för "djupa" för att han skulle få ut något av dem. Men han gillade filmen och skulle absolut hellre se den framför Laban.

Min brorson som är lika gammal var och såg Alvin och gänget 2 häromdagen och tyckte den var kanon. Kanske ett alternativ? 
  • Lovely Rita

Min 3-åring tyckte jättemycket om den. Lite läskig ibland men då fick man hålla handen.

Svar på tråden Filmen "upp" - för en 4-åring?