• Anonym

Halsinfektion av oralsex

Senaste gången jag gav min fru oralsex blev hon ordentligt våt, jag slickade i mig av hennes fittsaft med god aptit.
    Dagen efter fick jag så fruktansvärt ont i halsen. Kan detta ha ett samband, hur undviker man det i så fall?

• Svar på tråden Halsinfektion av oralsex
  • Anonym (hmm)

Det enda sambandet jag kan tänka mig är om hon hade en könssjukdom, de kan smitta till halsen vid oralsex. Annars var det förmodligen bara slumpen?

• bodegapeppe

Allvarligt, vad kan smitta vid oralsex? någon som vet?

• Anonym (hmm)
    bodegapeppe skrev 2010-01-04 16:33:59 följande:
    Allvarligt, vad kan smitta vid oralsex? någon som vet?
    Det verkar finnas lite olika uppfattningar, men det jag har fått lära mig (har fått viss utbildning inom området men det var några år sedan) är att de flesta könssjukdomar KAN smitta vid oralsex, t.ex klamydia, herpes och syfilis.
  • bodegapeppe
    Anonym (hmm) skrev 2010-01-04 16:54:14 följande:
    Det verkar finnas lite olika uppfattningar, men det jag har fått lära mig (har fått viss utbildning inom området men det var några år sedan) är att de flesta könssjukdomar KAN smitta vid oralsex, t.ex klamydia, herpes och syfilis.
    trist. konstigt att många är stenhårda med kådis vid samlag men inte vid oralsex. Men dom kanske är lika okunniga som jag.
  • Anonym

En kamrat till mig var med om det "omvända" så att säga. Hans synnerligen halsinfekterade flickvän säg honom, och han fick en "förkyldning" i snoppen. Som doktorn hade uttryckte det: "Du har fått en vanlig sjukdom på ett ovanligt ställe"

Svar på tråden Halsinfektion av oralsex