• Anonym (ung)

lämmnar

hej....

ja har en fråga till er killar

när har ni tappat luste för era lamkött tjejer???

ja är 20+ o är litte orolig för att min sambo ska bli sugen på en yngre tjej då när ja närmar mig gammal......

fast nu säger han att han inte vill ha en annan o att ja alltid kommer vara lamköt för honom men ja har vänner som är uppåt 30 40 50 o 60 o alla dom är ju kåta på mig o dom har fruar sambon osv......

o många av mina vänner snakar hela tiden om ungas kroppar osv....fast min sambo pratar bara om min men ja är ändå rädd.....
  • Svar på tråden lämmnar
  • snapdragon

du verkar inte ha så höga tankar om din man eller män i allmänhet du.

• Anonym

Kanske tänker du för mycket på dig själv? Eller så har du väldigt trista män i din omgivning.

En dag kommer du att mogna och inse att ditt värde inte sitter i urseendeet.

• FIame

Väljer du en bra kille och du är 20 år .. så behöver du inte oroa dig så mycket. Väljer du en dålig kille, tja då kan du ju oroa dig till dödagar..

Vet inte vilken typ din kille är.

Väljer du kille och du är 30+,ptja så finns risker oavsett om det är bra eller dålig kille..

Lycka till nu

• Polly S

låter som om du umgås med folk med taskig människosyn.
    byt umgänge.

• Anonym (ung)
    min kille är 29 o han säger att det är mig han vill ha tills döden skiljer oss åt o att han inte äns kollar på andra osv

(inte äns porr bilder el film osv)

så då har ja hittat en bra kille va??

vi har ett långt roligt jobbigt händelserikt förhålande bakom oss så vi borde ju hålla ihop för alla dom motgångarna har han ju stanat o förhålandet har överlevft osv.......

men den senaste tiden har så många killar runt om mig som är som sakt 30+ o äldre stött på mig o snakat så mycket om alla unga tjejer dom vill ha o deras fasta sköna kåta kroppar osv....o så är det så att ja blir 1år äldre nu o det har la med saker o göra...

alla deras komentarer + 1år äldre

fast min sambo är förstås natt o dag med dom andra men som sakt man vet ju aldrig så derför ja fråga här.....

+ att vi planerar bröllop o barn o det kanse har gjort mig litte fundersam osv.....
  • Polly S

hur länge har ni varit tillsammans?
    blev han tillsammans med dig just för att du var lammkött?
    ja, DÅ ska du kanske oroa dig, annars kanske du ska lita på honom.
    garantier kan man för övrigt aldrig få när det gäller känslor.

• Anonym (ung)
    vi har varit ihop i 7 år......

han trodde ej att ja va så ung sa han när vi träffades osv......

det va utseendet + personligheten han föll för säger han......
  • Polly S
    Anonym (ung) skrev 2010-01-04 13:33:51 följande:
    vi har varit ihop i 7 år...... han trodde ej att ja va så ung sa han när vi träffades osv...... det va utseendet + personligheten han föll för säger han......
    hur gammal var du då när ni träffades?
  • Anonym (ung)

16-17 (men ser ut o vara typ 3år äldre än va ja är....)

• Anonym

Föstår inte problemet. Du får lita på hans ord, att han inte kommer lämna dig för någon yngre tjej, du är ju trots allt ung ännu.
    Tror att dom felsta killar som är lite äldre blir nyfikna på en yngre tjej men sen är ju frågan om dom är så pass kapabla till att lämna det man har för en yngre.

• Polly S
    Anonym (ung) skrev 2010-01-04 14:39:16 följande:
    16-17 (men ser ut o vara typ 3år äldre än va ja är....)
    aha, så du har en 25-årskris på gång?

har din kille någonsin verkat intresserad av andra, yngre eller ej?
    om inte, varför oroar du dig pga vad ANDRA säger?
  • pussgurkan86

du kallar dig lammkött när du är 25 år för någon 29 årig snubbe, haahaha en 16 åring hade varit ett lammkött, inte 25 bast.

om man inte kan lita på sin partner så överlever förhållandet inte. tillit är allting.

• Anonym (ung)
    ja är inte 25 utan ser ut som om ja vore 25

när vi träffades så dejta han en yngre tjej i typ 1v el 2 det är det enda.....
  • Polly S
    Anonym (ung) skrev 2010-01-04 18:06:06 följande:
    ja är inte 25 utan ser ut som om ja vore 25 när vi träffades så dejta han en yngre tjej i typ 1v el 2 det är det enda.....
    OK, men nära på, du måste vara 23-24 iaf? man kan krisa redan då!
  • pussgurkan86
    Anonym (ung) skrev 2010-01-04 18:06:06 följande:
    ja är inte 25 utan ser ut som om ja vore 25 när vi träffades så dejta han en yngre tjej i typ 1v el 2 det är det enda.....
    men du är runt 20 och har en kille som är 29 år eller????+ om ja så är du inget lammkött.

och kan du inte lita på din kille så var inte med honom då, du blir bara svartsjuk och paranoid tills han dumpar dig. lita på honom om du vill vara med honom.
  • Anonym

Du kan hjälpa dig själv genom att inte tillåta killar tala med dig om sina våta drömmar. Det är förnedrande för dig, och oförskämt.

Visa att du inte är något "lammkött" som dom kan behandla på det viset. Skaffa dig en egen uppfattning och stå för den!

• Anonym (ung)

ja är ej svartsjuk.....bara rädd att han ska lämna mig för någon yngre...men han såg detta inlägget o sa att ja inte behöver tänka så el på det för han älskar mig o är nöjd med mig på alla plan så ja känner mig lugn nu...+ att ja kan vara som en skit unge då ja har kvar mitt barnasinne + att ja kan vara som en tråkig vuxen lika så som en i min ålder så det är lugnt hihihi tack för alla tips o komentarer osv

o ja har bett visa att inte hålla på nu oxå....

Svar på tråden lämmnar