Saknar vänner i Uddevalla!
Hejsan Alla,
Jag är en 37-årig tjej med ett barn på 2,5 år och sambo i Uddevalla. Har ett tradingföretag i konfektionsbranschen tillsammans med min sambo, nu till saken
..

Flyttade till U-valla för ca 4 år sedan och lyckas inte hitta någon att umgås med ??, tråkigt men sant..., försökte med föräldragruppen men där var det bara tjejer i 20 års åldern som verkade skeptiska till att jag valt att börja jobba tidigt och dela föräldraledigheten rakt av istället. Min dotter är mitt allt men jag är även driven,kreativ, social och har rätt höga krav på min tillvaro och mig själv för den delen..
Som det är nu saknar jag oerhört mycket att inte ha någon vän i Uddevalla för att kunna ta en snabb fika på stan, åka på spahelg, prata om trotsiga tvååringar med, shoppa, gå på en bio, ta en löptur eller bara vara när man behöver någon annan än sin sambo att prata med.
Är en rak,tempramentsfull och kreativ person som älskar fart och fläkt. Känner mig rätt desperat men vad sjutton skall man göra när man är ny i en stad och det känns som att alla redan har en "färdig" umgängeskrets.
Din ålder har ingen som helst betydelse med syftan till ovan men jag tror att jag behöver någon med lite livserfarenhet,gnista och visioner.
Hoppas att nån därute ser mitt anrop och hör av sig!
Kramar Ullis