• Anonym (kanske hoppas?)

är ett svagt plus alltid ett plus?

Hallå FL!

Nu kommer dumma jag med en konstig fråga
    Tog ett gravtest här för någon timme sen och såg då ett väldigt svagt streck. Knappt tydligt men det fanns där.
    Kan testet spela mig ett spratt eller kan det vara så att jag e gravid?

Är det någon annan som fått detta svaga streck och att det sen visats sig att ni var gravida??

HOPPAS SÅ MYCKET!!

• Svar på tråden är ett svagt plus alltid ett plus?
  • Annika03

Ett plus är ett plus hur svagt det än är! GRATTIS! Ta ett till om några dagar du så du känner dig säker

• Mika86

fick ett jätte svagt +, syntes bara om man kollade mot en lampa o sen testade jag 4-5 dagar senare med ett digitalt o det stod gravid

• Panthera leo

Ett plus borde vara ett plus oavsett om det är svagt eller inte. Mina har alltid också varit svaga och jag har fått barn oavsett det. Sen står det på paketet att även om det visar svagt så är det ett plus.... Så GRATTIS!

• Anonym (suss)

nja, jag vet inte! jag fick ett svagt plus (eller rättare sagt två streck) och man kunde se det, inte jätte tydligt men det var inget spökstreck. jag var iaf inte gravid.

Oki! Va kul! Hoppas. hoppas, hoppas!
    Ska till apoteket och köpa på mig massa test! Kommer inte kunna hålla mig! Blir väl att ta ett om dagen tills det visar strakt!

• Anonym

Är det ett tunt streck eller täcker det hela plusset eller hur man ska säga? Vilket märke på testet?

Det är ett plus. Är väldigt svagt men syns defenitivt!

Hoppas på ett starkare plus senare i veckan! :)

Svar på tråden är ett svagt plus alltid ett plus?