• adam01

    kille i trosor, går de ann ?

    Jag är en kille som känner en längtan efter att använda tjejunderkläder till vardags. Alltså trosor istället för kalsonger . Poängen är inte att se feminin ut, utan att bara trosor för att de är skönare.
    bara ett byte "rakt av" av underkläderna.
    .
    OBS att jag inte får någon sexuell upphetsning, och jag har ingen som helst lust att klä mig som tjej fullt ut eller att försöka se så tjejig ut som möjligt.
    Frågan är, ska jag glatt acceptera att jag vill använda underkläder tillverkade för tjejer, eller är det att tänja för långt på
    könsgränserna? Hur kan omgivningen reagera? Och hur informerar man sina
    närmaste, det lär ju synas i tvättkorgen?

  • Svar på tråden kille i trosor, går de ann ?
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-05 01:11:12 följande:
    Finns det inte motsvarande killmodeller?
    jag vet faktist inte
  • Fratris

    Öh, det måste ju gå att använda "Briefs" för killar? Kallingar helt enkelt (utan ben).

    Låter liiiite väl att en kille ska använda trosor!!! Jag vet inte hur andra tjejer skulle reagera, men jag skulle verkligen inte gå igång på om min kille gjorde det.

  • Vindfall

    Ja va fasen, jag använder ofta kalsonger för att jag tycker att dom är skönare. Vem bryr sig?

  • ahlcec

    Egentligen är svaret solklart ja, för vad spelar det för roll? Men så häromnatten tyckte jag det såg ut som om minsnubbe hade mina enkla svarta bomullstrosor på sig och jag bara: Nejmen vaihelv..? Vafan, har du MINA trosor?!
    Så jag är nog inte sådär skönt laidback som jag tror ändå.


  • Dilong
    Vindfall skrev 2010-01-05 08:15:26 följande:
    Ja va fasen, jag använder ofta kalsonger för att jag tycker att dom är skönare. Vem bryr sig?
    Egentligen borde ju de få som får reda på att ts har tjejtrosor inte bry sig, men sådan är nog inte verkligheten.

    Jag tror det är mer accepterat att tjejer har killkläder än tvärtom. Varför?
  • adam01
    Neko skrev 2010-01-05 06:41:06 följande:
    vilken modell på trosor är det du gillar?
    jag gillar vanliga modellen sen hipsters, och självklart boxers, gärna med lite spets i kanten är inte fel
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-05 15:48:05 följande:
    Egentligen borde ju de få som får reda på att ts har tjejtrosor inte bry sig, men sådan är nog inte verkligheten. Jag tror det är mer accepterat att tjejer har killkläder än tvärtom. Varför?
    jadu de undrar jag också varförde borde ju vara samma sak
  • adam01
    ahlcec skrev 2010-01-05 08:17:26 följande:
    Egentligen är svaret solklart ja, för vad spelar det för roll? Men så häromnatten tyckte jag det såg ut som om minsnubbe hade mina enkla svarta bomullstrosor på sig och jag bara: Nejmen vaihelv..? Vafan, har du MINA trosor?! Så jag är nog inte sådär skönt laidback som jag tror ändå.
    skulle du acceptera ifall din ''snubbe'' skulle villja använda trosor?
Svar på tråden kille i trosor, går de ann ?