• Explora

NI med en Bugaboo och en åkpåse från Elodie...

Blir galen på min fina Elodie åkpåse som bara lossnar från vagnen och knögglar ihop sig varje gång jag sätter min son i vagnen...

Har ingen lust att köpa en annan åkpåse eftersom jag verkligen älskar min svarta med vita prickar och röd insida, så en Buggaåkpåse är inte ett alternativ för mig...

Hur har ni andra det med kombinationen Bugga och Elodie åkpåse? Måste finnas nåt bra sätt att få åkpåsen att sitta kvar!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Rasmus 010816 & Theo 090430 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Svar på tråden NI med en Bugaboo och en åkpåse från Elodie...
  • Lejoliv

Har samma problem med den påsen, men på en EL. Den passar helt enkelt inte "alla" vagnar utan typ inga...

• Sophie81

Jag har oxå en elodie åkpåse (retro) till min bugga. Håller med om att den åker ner i vagnen. jag får dra upp den med jämna mellanrum när sonen är i vagen. Lite irriterande men den är ju fin och varm iaf

• Explora

Funderar på att sy nåt extra tyg längst upp på baksidan så det blir som en ficka att fästa den med på ryggstödet men jag vill ju inte att det ska bli fult! Ett I- landsproblem men så irriterande!

• Lejoliv

Är 99.5% säker på att de har nålat eller sytt fast åkpåsen på reklambilderna för den. Det går helt enkelt inte att få den att sitta över ryggstödet med ett barn i påsen...

• Explora

Haha, kanske är det en tub superlim som behövs alltså ;)

Svar på tråden NI med en Bugaboo och en åkpåse från Elodie...