Återkommande smärtor/ilningar i nedre delen av magen?
Eftersom det är bättre att fråga på FL än att fråga en läkare... Nej, skämt åsido, var hos en läkare idag och hon tog lite prover, men kunde inte ge någon diagnos, så då slänger jag ut en tråd här för att komplettera.
Har sedan mitten av december (precis i slutet av senaste mensen) känt av konstiga smärtor och ilningar i nedre delen av magen, typ livmoder/urinblåsa eller liknande. Ingen jättestark smärta, men ändå tillräkligt för att man ska bli lite orolig när det inte går över. Känns ungefär som att man är väldigt kissnödig och/eller svag mensvärk. Har haft urinvägsinfektion förut och det känns mycket värre än detta, plus att om det hade varit det hade jag inte kunnat gå med det nästan en månad utan att märka det. Detta är liksom så svagt, men tillräcklgt för att man ska gå och vara medveten om det nästan hela tiden. En obehagskänlsa helt enkelt. Jobbigt med så diffusa symptom...
Hon testade urinen som inte visade några tecken på infektion, men hon skulle även ta en odling för säkerhets skull. Tog även blodsockret och fick någon magmedicin för att utesluta att det är tarmarna som spökar. Hon rekommenderade mig att söka till gyn, vilket jag ska göra.
Någon som har upplevt något liknande?