• FulFetFyrtioåtta

Krokig Penis

Hej på er! En liten tid efter vårt andra barn hände nåt konstigt med min penis, det blev knölar inuti den på mitten ungefär, och gjorde ont vid erektion och samlag, jag uppsökte läkare och fick remiss till sjukhuset, fick träffa en kvinnlig läkare som tyckte att det var väldigt obehagligt att ta i min penis, hon harklade ur sig att det brukar inte vara canser så högt upp i penis, sen drog hon utan att ta några prover eller nåt, efter en tid försvann smärtan helt men penis blev rejält krokig och lite kortare!? den var ca 21cm innan och är väl ca 19cm nu, om det är förkallkningar som gjort detta, går det att operera eller skjuta bort med ultraljud eller nåt?
    Jag kan genomföra ett samlag och min fru tycker inte att det gör nåt för hon har lika skönt ändå säger hon, men jag vill ha tillbaka min gamla snorre!

• Svar på tråden Krokig Penis
  • AnnelieTyresö

Jag tycker du ska söka hjälp igen!

• FulFetFyrtioåtta
    xXx skrev 2010-01-05 19:35:28 följande:
    Du kanske hade brutit snorren
    Kan man göra det? när du säger det så var det faktiskt en gång då frun var helvild och satt sig på snorren och det knakade till i den och det gjorde fruktansvärt ont, om så är fallet så lär det ju inte vara mycket att göra åt, att gipsa en slak snorre är ju ingen större idé
  • FulFetFyrtioåtta
    AnnelieTyresö skrev 2010-01-05 19:36:23 följande:
    Jag tycker du ska söka hjälp igen!
    Hej Annelie, jag ska träffa en kirurg i ett annat ärende, sterilisering! min fru kan inte använda P-piller och allt annat förstör spontaniteten i sexlivet, så då ska jag fråga om det går att göra nåt åt detta.
  • Shadilly
    FulFetFyrtioåtta skrev 2010-01-06 06:50:03 följande:
    Kan man göra det? när du säger det så var det faktiskt en gång då frun var helvild och satt sig på snorren och det knakade till i den och det gjorde fruktansvärt ont, om så är fallet så lär det ju inte vara mycket att göra åt, att gipsa en slak snorre är ju ingen större idé
    Jag föredrar en hård snorre framför en slak närsom, så det kan visst vara idé!

Nä, skämt åsido, visst kan man få en fraktur på penis. Men det är ju inte ett ben som skadas utan svällkropparna. I allvarliga fall kan även urinröret skadas, men det verkar inte vara så i ditt fall. Men är du bekymrad ska du söka urolog och få det tittat på.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
Svar på tråden Krokig Penis