• Caeruleus

Tips önskas på butik i Stockholm som säljer tygblöjor!

Finns det någon butik i Stockholm med ett bra sortiment av oika varianter av tygblöjor? Har läst på nätet men skulle helst vilja klämma och känna på dem innan jag bestämmer mig om vi skall försöka oss på tygblöjor eller ej.

• Svar på tråden Tips önskas på butik i Stockholm som säljer tygblöjor!
  • Caeruleus

Tack för tipset men jag vill helst kunna "klämma och känna" på lite olika varianter innan jag köper. Och då fungerar inte sjalbarn.se så bra.

• milli79
    Caeruleus skrev 2010-01-10 20:43:03 följande:
    Tack för tipset men jag vill helst kunna "klämma och känna" på lite olika varianter innan jag köper. Och då fungerar inte sjalbarn.se så bra.
    Sant! Tänkte bara ifall du ville fynda lite om du inte hittar nån butik.
  • Caeruleus

Kollade in där och hittade en annons på Fuzzi Buns som jag har läst rätt  bra kommentarer om. Hon skall skicka lite foton imorgon och ser de ok  ut så chansar jag nog.

• milli79
    Caeruleus skrev 2010-01-10 22:20:59 följande:
    Kollade in där och hittade en annons på Fuzzi Buns som jag har läst rätt  bra kommentarer om. Hon skall skicka lite foton imorgon och ser de ok  ut så chansar jag nog.
    =) har testat en sån till sonen den var bra. (Är dock dålig på att använda tygblöjor nu, väntar på större lgh med tvättmaskin).
  • Mimmimini

Hermanns ekohandel på Tegnérgatan har det mesta i Imse Vimses sortiment. Ekologiska barnmatsbutiken på Nybrogatan också. Babyland och babyproffsen har mycket mindre utbud. Lycka till!

• Git
    Caeruleus skrev 2010-01-10 22:20:59 följande:
    Blir snart tokig!!! Var hittar ni köp och sälj på den sidan?!
  • milli79
    Git skrev 2010-03-04 10:35:46 följande:
    Blir snart tokig!!! Var hittar ni köp och sälj på den sidan?!
    Menar du på sjalbarn så får du gå in på "Från forumet" uppe till höger (såg att de gjort om första sidan) ev så tror jag man måste va medlem för att köpa/sälja nu.
  • Git
    milli79 skrev 2010-03-04 12:25:23 följande:
    Menar du på sjalbarn så får du gå in på "Från forumet" uppe till höger (såg att de gjort om första sidan) ev så tror jag man måste va medlem för att köpa/sälja nu.
    Ok, då vet jag, är ju inte medlem... Tack!!
Svar på tråden Tips önskas på butik i Stockholm som säljer tygblöjor!