• Anonym

Få kontakt med kändis?

Visste inte var jag skulle lägga tråden men ville vara anonym. Tänkte höra om någon vet hur man kan få kontakt med en (utländsk) kändis om man inte har nuvarande e-mail eller telefonnummer? Vi umgicks och hade kontakt under flera års tid men nu har det gått några år och jag tänkte att det kunde vara kul att höra hur han har det. Men hur går det till? Har gammalt telefonnummer och e-mail men det hjälper väl knappast nu?

• Svar på tråden Få kontakt med kändis?
  • Anonym
    MammaTillDomFinaste skrev 2010-01-05 23:05:47 följande:
    har du ens testat att maila på den adressen? de är ju en start. Du kan ju inte bara chansa på att han inte har den kvar.
    Ja jag provade men det kom tillbaks. Och han brukade byta lite då och då.
  • Kan inte bli bättre än såhär

Facebook

• Anonym

Annars får du åka dit han bor och försöka hänga på samma ställen, gå på premiären om han är skådis, gå på hans gig om han är musiker osv...
    Funkade för mig, dock i sverige :)

• Anonym
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2010-01-05 23:12:01 följande:
    Facebook
    Provade söka där men det fanns ett par stycken och hur vet man vilken som är rätt? Om någon är rätt.
  • Kan inte bli bättre än såhär
    Anonym skrev 2010-01-05 23:16:58 följande:
    Provade söka där men det fanns ett par stycken och hur vet man vilken som är rätt? Om någon är rätt.
    Adda alla
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-05 23:13:41 följande:
    Annars får du åka dit han bor och försöka hänga på samma ställen, gå på premiären om han är skådis, gå på hans gig om han är musiker osv...Funkade för mig, dock i sverige :)
    Tyvärr är det lite långt att åka bara för att kanske träffa honom. Jag får göra det om han kommer till Sverige. Men skulle kännas lite dumt ändå, efter så lång tid.
  • Anonym
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2010-01-05 23:18:55 följande:
    Adda alla
    Ja det kanske jag kan göra. Eller inboxa. Det är ju inte jätteviktigt att få kontakt igen men det vore kul.
  • Anonym (maria)

Vet du inte var han bor då? Vet du namnet på någon i hans närhet, typ hans mamma eller kompis? I så fall kan du kanske skriva till dem (brev eller facebook) och be dem framföra en hälsning? Hur känd är han?

• Kofttanten

Kan du kanske kontakta hans bolag eller manager eller liknande?

Svar på tråden Få kontakt med kändis?