• tesslita

fler som haft synlig mage i vecka 11?

är lite nyfiken på om vi är fler som haft en synlig bebbemage i vecka 11?
    min mage syns ganska ordentligt nu.
    finns en nytagen bild under mina prylar.
    kika gärna in där

• Svar på tråden fler som haft synlig mage i vecka 11?
  • Malin26

Här har du en, min mage syntes redan före v.11 de va inte så roligt men jag väntar också mitt andra barn de sägs ju att de syns lite tidigare än de första faste de inte stämmer för alla. är nu i v.15

• Mine

Den uppsvällda magen, alltså inte gravidmagen, syntes då (inte pga. livmodern men tarmar m m).

• kate79

Den syntes ordentligt i v.11. Blev dock väldigt uppsvälld om magen allteftersom dagen gick. Så även okända undrade när det var dags.

• midnightstorm

Jag har bilder från vecka 6-14 om du vill gå in och titta.
    Och visst så var det skillnad i vecka 11....
    Kram

• Kokos Kajsa

Min mage såg nog ut som din ungefär runt vecka 11-12.
    Fick ha stora tjocka koftor på mig de 2-3 sista veckorna innan jag berättade på jobbet.

Folk säger fortfarande att jag har en stor mage men jag tror det beror på att jag är kort. Magmåtten ligger precis som normalt!

Var glad över din fina mage!

• Knoppen79

Min mage syntes tidigare än v 11 Från v 6-7 kunde jag inte stänga byxorna och i v 10 tröttnade jag på den öppna gylfen och började med mammabyxor. Det var helt omöjligt att dölja att det var bebis på väg. Nu i v 32 är jag fortfarande stor, ligger över översta sf-kurvan, men både jag och bebis mår jättebra

Lycka till!

• Apis

Är nu i v.13 och det syns !!!! Jag går omkring och låtsats att min mage är fet bara, vilket den fortfarnade var efter förra graviditeten ( min son är 1,5 år ). Är inte så stor övrigt så det är misstänkt gravid mage nu....tänkte berätta efter UL i v.19 men vet inte om det funkar.

Kram kram Apis.

• n k

Härligt att det redan syns!
    Man är ju sååååååå glad! Speciellt med första!!!!!
    Min mage var nog som din med första, andra kom magen i v30... Nu blev magen synlig i v20... Det är sååååååå olika!
    Lycka till!

• Realmilla

Min mage har inte växt (V13) eftersom jag mäter magen typ 1 gg i veckan så vet jag dt..

När kommer den riktiga magen då??som inte är gaser?

• tesslita

har börjat fundera lite.. att man har synlig mage tidigt behöver väl inte betyda att
    det är tvillingar?
    bara undrar..

• Cissi28

Jag känner mig rätt svälld och stor om magen och jag är också i vecka 11. Jag väntar tvillingar men jag har hört att det inte ska göra någon skillnad ännu. Så att magen syns "tidigt" är nog inget tecken på tvillingar tror jag. Lycka till med bebis

• Cissi28

Jag känner mig rätt svälld och stor om magen och jag är också i vecka 11. Jag väntar tvillingar men jag har hört att det inte ska göra någon skillnad ännu. Så att magen syns "tidigt" är nog inget tecken på tvillingar tror jag. Lycka till med bebis

• Cissi28

Oops, blev dubbelt. Dumma dator...

• 4barnsMom

Jag väntar bara en... Men är såå stor, tredje barnet visserligen. Kom tidigt v8, typ. Träffa en tjej idag som jag inte sett på länge. Hon såg inte så tjock ut alls, så sa hon att hon skulle ha barn och jag tänkte jaha nästa sommar kanske... Ligger två veckor efter mej, jag tappa talförmågan... Jag v21..

• GME

Uppsvällda tammagen syns redan i v8 på mig tyvärr (lika som förra gången). Tycker det är lite jobbigt. Vill ju inte har några frågor så tidigt.

• Änglatuss

tesslita

jag såg oxå gravid ut då jag va i v 11 *hehe*
    va stolt över din mage - som du kämpar med illamåendet

*krama*

• knyttis

Jag fick också putmage tdigt.

• Dayna Lee

Jag fick mage tidigt, så redan i v8-9 kunde man se ett put. Nu i v15 är det en bebismage.

• Siranbiran

Här putade det rejält redan i v 6-7 är i v. 10 nu.

• Leandra

Jag e i vecka sju och det SYNS! Mycket vätska och luft, men det putar mycket och gulligt:)

Svar på tråden fler som haft synlig mage i vecka 11?