• TB1

Någon som har testat Melanotan?

Som rubriken lyder är det någon som har testat Melanotan?

Det är som brun utan sol som du sprutar in i huden..

Är sugen på att testa de, men vill veta först om det är bra och att det är säkert?

• Svar på tråden Någon som har testat Melanotan?
  • Vintersjäl

Huruvida det är säkert eller ej vet jag inte, men en bekant (manlig sådan) injicerade melanotan i huden och det gav resultat

• TB1
    Vintersjäl skrev 2010-01-06 19:46:56 följande:
    Huruvida det är säkert eller ej vet jag inte, men en bekant (manlig sådan) injicerade melanotan i huden och det gav resultat
    ok aa jag vill ju veta först om det är säkert eller ej :-P men blev han jätte brun? såg det äkta ut?
  • Äventyr

Eftersom Melanotan injiceras är det att klassa som ett läkemedel. Eftersom det inte är godkänt så är det olagligt att sälja i Sverige. Det har inte granskats som andra läkemedel, så därför är det svårt att säga om det är "säkert".

Äventyr - mamma till Ville, född 2006-05-13
  • TB1
    Äventyr skrev 2010-01-06 22:19:47 följande:
    Eftersom Melanotan injiceras är det att klassa som ett läkemedel. Eftersom det inte är godkänt så är det olagligt att sälja i Sverige. Det har inte granskats som andra läkemedel, så därför är det svårt att säga om det är "säkert".
    ok jo det är sant.. man vill ju först se om det är säkert så man inte upptäcker om några år att man har fått nått fel pga Melanotan..
  • JaninaH

Jag kan inte säga om det är säkert, men jag och månnga va mina vänner använder det. Det är bra och funkar perfekt!

• TB1
    JaninaH skrev 2010-02-04 21:56:18 följande:
    Jag kan inte säga om det är säkert, men jag och månnga va mina vänner använder det. Det är bra och funkar perfekt!
    blir man jätte brun utav den?
  • JaninaH

Jag använder den, och ja man blir brun, sola tills du blir så brun du vill så är det klart. Men jag kan lova dig, du ser inte själv om du är brun, jag såg en bild på mig från helgen och inte fan visste jag att jag va så brun! :P

• TB1
    JaninaH skrev 2010-02-16 01:43:36 följande:
    Jag använder den, och ja man blir brun, sola tills du blir så brun du vill så är det klart. Men jag kan lova dig, du ser inte själv om du är brun, jag såg en bild på mig från helgen och inte fan visste jag att jag va så brun! :P
    blir det jämt och fint? försöker få barn också kan man ta de ändå eller? har du ingen bild du kan lägga upp så jag får se hur brun du är?
  • JaninaH

ja visst det kan jag göra. jag tycker man blir jämn och fin =) ska lägga upp en bild nu på före och efter

• TB1
    JaninaH skrev 2010-02-20 15:06:44 följande:
    ja visst det kan jag göra. jag tycker man blir jämn och fin =) ska lägga upp en bild nu på före och efter
    ja gö de
  • TB1
    JaninaH skrev 2010-02-20 15:06:44 följande:
    vilken skillnad det blev vart köper du ifrån? och hur använde rman det?
  • JaninaH

jag köper från en jag känner, och han från sin kompis. det är olagligt så du kan och borde inte köpa av någon du inte känner eller som själv inte använt det. man tar spruta i fettet, magen låren osv.

ska lägga upp en nyare bild på hur jag ser ut nu, hur brun jag är

• TB1
    JaninaH skrev 2010-02-21 19:23:32 följande:
    jag köper från en jag känner, och han från sin kompis. det är olagligt så du kan och borde inte köpa av någon du inte känner eller som själv inte använt det. man tar spruta i fettet, magen låren osv. ska lägga upp en nyare bild på hur jag ser ut nu, hur brun jag är
    aha ok, men varför är det olagligt? jag har sett på internet ilka ställen dom säljer mend et kanske inte är samma sak?
  • JaninaH

det kan vara så mycket annat skit i det dom säljer, min kompis har berättat lite om detta och ja.. det är inget att lita på. det är olagligt för att det inte säljs i sverige osv finns många anledningar

Svar på tråden Någon som har testat Melanotan?