Någon som har testat Melanotan?
Som rubriken lyder är det någon som har testat Melanotan?
Det är som brun utan sol som du sprutar in i huden..
Är sugen på att testa de, men vill veta först om det är bra och att det är säkert?
Som rubriken lyder är det någon som har testat Melanotan?
Det är som brun utan sol som du sprutar in i huden..
Är sugen på att testa de, men vill veta först om det är bra och att det är säkert?
Huruvida det är säkert eller ej vet jag inte, men en bekant (manlig sådan) injicerade melanotan i huden och det gav resultat
Eftersom Melanotan injiceras är det att klassa som ett läkemedel. Eftersom det inte är godkänt så är det olagligt att sälja i Sverige. Det har inte granskats som andra läkemedel, så därför är det svårt att säga om det är "säkert".
Jag kan inte säga om det är säkert, men jag och månnga va mina vänner använder det. Det är bra och funkar perfekt!
Jag använder den, och ja man blir brun, sola tills du blir så brun du vill så är det klart. Men jag kan lova dig, du ser inte själv om du är brun, jag såg en bild på mig från helgen och inte fan visste jag att jag va så brun! :P
ja visst det kan jag göra. jag tycker man blir jämn och fin =) ska lägga upp en bild nu på före och efter
jag köper från en jag känner, och han från sin kompis. det är olagligt så du kan och borde inte köpa av någon du inte känner eller som själv inte använt det. man tar spruta i fettet, magen låren osv.
ska lägga upp en nyare bild på hur jag ser ut nu, hur brun jag är
det kan vara så mycket annat skit i det dom säljer, min kompis har berättat lite om detta och ja.. det är inget att lita på. det är olagligt för att det inte säljs i sverige osv finns många anledningar